beweging zien in de buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by MuscleMe, Mar 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

Feb 16, 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ben bijna 25 weken zwanger en sinds een week zie ik de baby bewegen in de buik.
    als ik op mijn rug lig, zie ik ineens een bult uit mijn buik komen of een golfbeweging. ik voel dat dit de baby is die beweegt. kunnen anderen dit ook al zo goed zien?
    ik dacht dat dit pas in maand 8 voor kwam ofzo.

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Ik zie dit sinds een week dus bij 29 weken, heel duidelijk....
    Maar volgens mij wisselt het wel hoor.
    Geniet er van, ik vind het zooooooo schattig om te zien. Heb er ook een filmpje van gemaakt, hahahaha

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Ik zie het zelfs nu al bij mij.. Als ik goed op mijn buik let, dan zie ik de schopjes heel duidelijk voorbij komen. Dan gaat mijn buik gewoon even heen en weer.

Het kan dus zeker al!

4. Olliebol

Olliebol Actief lid

Jan 23, 2014
    245
    91
    28
    Female
    Ik heb het ook al gehad, bij een week of 22 voor het eerst geloof ik. Als de baby goed lag en ik ging op mijn rug liggen of achterover geleund op de bank, dan zag ik mijn buik bewegen op het moment dat ik een schop voelde. Nog wel licht en mijn vriend kon het niet goed zien. Maar die kan de baby ook nog niet voelen helaas. Volgens mij kon ik het dus vooral zien omdat ik tegelijkertijd een schop voelde. Maar het kan dus inderdaad!

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Leuk he!
    Ik zat laatst op mijn werk, voelde opeens een harde bobbel onder mijn arm opduiken maar ik lette er niet echt op, was met een moeilijk telefoontje bezig dus ik duwde de bobbel onbewust terug, komt ie aan de andere kant opnieuw omhoog! Toen bedacht ik: hee, dat is de beeb! Echt zo leuk.
    Ik zie mijn buik ook bewegen als ik lig of onderuitgezakt zit. :D, zo'n soort golf die door je buik stroomt hahah.

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie al vanaf een week of 22 de schopjes, dus dat je ziet dat er iets omhoog komt. De laatste paar weken is het wat heftiger, dan zie je de buik echt golven en bewegen, net een drilpudding. :D

Geniet er van!

7. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Hier zie ik het ook al vanaf week 24.
    Zie ook duidelijk de schopjes en zoals Fleetwood beschreef is het af en toe net een drilpudding :D.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Hier ook sinds een week of 22 een drilpuddinkje :p
    Als ik op mijn rug lig zie je duidelijk waar het hoofdje ligt, zo gaaf!

9. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Ik ben erg dun ik kon bij 16 weken als mn buik zien bewegen. Zo leuk :)

10. Happy

Happy Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,553
    0
    0
    Midden van het land
    ik zat net lekker onderuit op de bank. voelde haar bewegen deed m shirtje omhoog en zag haar ook bewegen. volgens mij ging ze even goed liggen voor ze ging slapen haha..
    ben morgen 20 weken

11. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik zie mijn buik ook al sinds een week bewegen. In het begin echt grappig, alsof 'ie plaatselijk spastisch is:D Heb het maar meteen opgenomen met mijn telefoon:D

12. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik zag het bij mij rond 24 weken

13. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ja hoor, voor de 20 weken al :)

14. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Jaaa, leuk hé! Ik zie buik ook net een weekje bewegen! Zo'n soort spastisch beweginkje, bijna altijd op dezelfde plaats! :D

Liefs,

15. Lypu

Lypu Niet meer actief

Ik heb het ongeveer vanaf week 23 en dan vaak in de ochtend als ik nog in bed lig :D

16. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Zooo wat is dat al vroeg bij jullie, bij mij "zag" ik het echt pas met een week of 28-29. Ik voelde al wel 10wk schopjes daarvoor. Placenta zit aan de voorzijde, misschien komt het daardoor.

17. Zweden

Zweden Bekend lid

Nov 14, 2011
    711
    79
    28
    Ik zag het bij beide zwangerschappen al vrij vroeg, zo rond 20 weken, denk ik. Ik ben heel slank dus weinig buikvet en placenta ligt nu weer achter. Dus maar een dus "laagje" tussen baby en buitenwereld. :). Ik vind het erg leuk. Geniet ervan!

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier ook duidelijk zichtbaar. Al voor de 20 weken. Heb wel een heel slank postuur en vrijwel alleen buik. Ook ligt de placenta aan de achterkant. Blijft bijzonder, zeker ook voor man en dochter 😊

19. Joy13

Joy13 Bekend lid

Sep 21, 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Ik zag t ook al heel snel. Soms zag ik t juist en voelde ik t niet haha

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Leuk he, echt genieten kon ik daarvan! :D Ik weet niet meer precies wanneer het hier echt zichtbaar werd, met 19 weken ofzo geloof ik..

Share This Page