hoi dames! ik ben er net weer achter dat ik opnieuw zwanger ben na een vroege miskraam vorige maand, mijn NOD is vrijdag pas maar ik heb al positief getest! ik ben blij natuurlijk maar wel angstig! nu heb ik deze test zonder mijn vriend gedaan (de vorige wel samen getest) dus hij weet het nog niet, ik weet niet zo goed hoe ik dit nu moet vertellen aangezien ik nu wat angstig ben ivm mijn miskraam en hem ik (klink misschien wat raar) niet blij wil maken met een dode mus om het zo maar te zeggen.. een miskraam gebeurt natuurlijk en je kan er niets aan veranderen. maar toch weet ik nu niet hoe is het moet zeggen heeft iemand tips? alvast bedankt!
ik heb zelf ook 4 maanden geleden een MA gehad en ben nu weer 5 weken zwanger.... natuurlijk ben ook ik doodsbang dat het weer mis gaat. Het eerste was ik deed toen ik 2 streepjes zag, was mijn vriend die test onder de neus houden En miskraam kan je helaas altijd krijgen.... je moet het jou vriend gewoon vertellen Jullie moeten nu samen vooral heel blij maar ook verdrietig kunnen zijn, stel dat het wel mis gaat Gefeliciteerd... probeer een beetje te genieten en denk eraan: Het gaat Veeeel vaker goed dan dat het fout gaat
Weet je zeker dat t een nieuwe zwangerschap is? Geen hcg van vorige? Kn nl 6weken duren eer dat uit je lichaam is. Maar als je tussendoor ongi bent geweest of anders getest hebt dat t hcg uit je lijf was en nu weer opbouwt, dan ben je gewoon weer zwanger en zou ik t gewoon vertellen. Sowieso zou ik t zeggen, je maakt dit samen mee, dus dan ook alles.
ja ik weet het zeker ik heb 3 weken geleden een echo gehad en toen was alles verdwenen en ik teste 4 dagen na de MK een omo witte test en ik heb ovulatie testen gebruikt voor me eisprong! lang verhaal maak ik er van haha
Gefeliciteerd! Hier hetzelfde gehad. Heb in juni een miskraam gehad en had precies 4 weken later weer een positieve test. Ik heb ook alleen getest omdat ik bang was voor teleurstelling. Heb de test daarna ingepakt en savonds toen mijn man thuis kwam aan hem gegeven, was toevallig ook z'n verjaardag.