Wat een onzin! Ik ben nog maar net zwanger, maar ik weet nu al dat ik het niet ga volhouden om elke dag met de trap naar boven te moeten (woon op de 9e verdieping). Die collega zal toch wat beter moeten nadenken voordat ie wat uitkraamt.
pff zal wat wezen als dat niet mocht! Was vandaag bij de prenatal en na de hele dag shoppen was ik blij dat er een lift was en ik niet met de trap hoefde.
hahahahaahah wat een vraag! Heerlijk. Nee, ik denk inderdaad dat je kindje rare dubbele oren krijgt als je de eerste drie maanden met de lift gaat en de laatste drie maanden... Stel je voor dat je vast komt te zitten! Gezien het feit dat de meeste liftmonteurs pas na 15 uur aankomen zetten zou ik het risico niet nemen hoor... Wat een BS.
Hihihi lijkt mij een broodje aap verhaal. De kans dat de lift net vast komt te zitten met jou erin is echt wel mega klein. Of je moet een lift hebben die bijna dagelijks vastloopt, dan zou ik er nog ff over nadenken. Ben maandag nog met mijn vriendinnetje in de lift geweest, woensdag is ze bevallen In het ziekenhuis word je ook puffend in de lift naar boven gebracht (te minste in ons ziekenhuis). Onze gynaecologie afdeling zit ook niet op de begane grond, zit altijd met veel bolle buiken in de lift Als je het echt niet vertrouwd kun je altijd je vk even bellen.
Nou heb het ook nog nooit gehoord, Maakte hij/zij geen grapje ? Ik ben ook bevallen op de ? verdieping weet het even niet meer. Ook met de lift naar boven en mijn VK ging mee omdat ik thuis ben begonnen en zij zei van gewoon met de lift. Lekker makkelijk en snel.
Hier in het ziekenhuis moet je de laatste 2 maand v geloof ik dat het is voor de controles naar de vierde verdieping... daar zitten de verloskamers ook... Voor die tijd ben je gewoon beneden voor de controles... Als je niet met de lift zou mogen zouden ze het in het ziekenhuis echt niet zo regelen dat je dan naar boven zou moeten... Dan zou je wel gewoon beneden blijven voor de controles... Toch komisch waar mensen opkomen wat allemaal niet meer mag... Mogen we ons nog wel wassen en douchen?
Ah gossie.. maar goed jouw kindje heeft in ieder geval geen dubbele oren en een paarse staart gekregen van met de lift gaan
Ik heb wel heel erg last van duizelingen als ik uit de lift stap sinds ik zwanger ben, weet niet hoe dit kan, had er nooit geen last van, als ik uit de lift stap en wil gaan lopen lijkt het net of ik de grond niet goed raak Geen idee waar het van komt, in mn eerste zwangerschap heb ik daar geen last van gehad, ook vaak met de lift geweest, mn dochter is inmiddels 4 haha geloof niet dat ze er iets aan over heeft gehouden