Ik ben zelf blond, maar op mijn voorhoofd heb ik wat donkere haartjes ertussen. Ook bij mijn navel zitten meer haartjes en ook hier wat donkere haartjes. Herkent iemand dit? Kan dit betekenen dat ons kindje donkere haartjes krijg (mijn man heeft bruin haar) of zou dit van de zwangerschapshormonen kunnen komen? Liefs, Linda
Komt vermoedelijk door de hormonen. Een bakerpraatje is dat wanneer je meer (donkere)haartjes op je lijf waarneemt dat je dan een zoontje zou krijgen, als ik het goed heb onthouden.
hahahahah. Ik heb precies hetzelfde, sinds ik zwanger ben heb ik idd ook allemaal haartje op mijn buik, ze zijn heel klein maar wel zichtbaar voor mezelf, ze zijn zwart.
Ik heb een hele streep van zwarte haartjes van mijn navel tot schaamstreek lopen en daaromheen ook allemaal zwarte haartjes... Echt te lelijk haha, maar het valt uit in de weken na de bevalling. Daar gaan we dan maar vanuit......!
hormonen ding ...ook onder aan me rug valt vrij snel uit maar zegt nix over de beeb...want ik kreeg een hoogblond meisje
Ik had het ook dat ik ineens behoorlijk wat hariger werd, en ik heb toch echt een meisje gekregen. En de haartjes zijn nu gelukig al weer uitgevallen.
Ja hier ook donkere en grotere/langere haartjes rond navel en streep naar beneden en binnenkant bovenbeen, ieuww, heb er al heel wat uitgetrokken!
Vind het verrassend dat mensen zeggen dat ze dan ook een meisje krijgen. Ik heb zelf ook een aantal donkere haren onder mijn navel. Ook heb ik donshartjes aan de zijkanten van mijn gezicht. Bij mijn zoontje had ik dit ook, dus ben overtuigd dat ik nu weer een jongetje krijg. Ik denk dat je bij een meisje ook hariger kan worden, maar dat ze dan gewoon blond zijn. Heb ik het mis?
je hebt het mis ! ik heb donkere haren rond mijn navel en wij krijgen toch echt een meisje! ik denk dat het gewoon van de hormonen komt en dat het per persoon verschilt hoe je lichaam erop reageerd.
ik heb die dnkere haartjes ook en krijg ook echt een meid! (nu ben ik zo dom geweest me buik te scheren haha) NOU EN liefs