donkere haartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lindabreusers, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    Ik ben zelf blond, maar op mijn voorhoofd heb ik wat donkere haartjes ertussen. Ook bij mijn navel zitten meer haartjes en ook hier wat donkere haartjes.

Herkent iemand dit? Kan dit betekenen dat ons kindje donkere haartjes krijg (mijn man heeft bruin haar) of zou dit van de zwangerschapshormonen kunnen komen?

Liefs, Linda

2. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Komt vermoedelijk door de hormonen. Een bakerpraatje is dat wanneer je meer (donkere)haartjes op je lijf waarneemt dat je dan een zoontje zou krijgen, als ik het goed heb onthouden.

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

9 feb 2008
    337
    0
    0
    haha dat is grappig, want wij krijgen ook een zoontje

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb ook meer donkere haren rond mijn navel.
    en wij krijgen toch echt een meid!

5. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Bij mij idem: ik kreeg wat donkere haartjes op m'n onderbuik en we verwachten een meisje.

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    hahahahah.
    Ik heb precies hetzelfde, sinds ik zwanger ben heb ik idd ook allemaal haartje op mijn buik, ze zijn heel klein maar wel zichtbaar voor mezelf, ze zijn zwart.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Volgens mijn vk kun je ze epileren, maar zeker niet scheren, want dan gaan ze niet meer weg ;)

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik heb een hele streep van zwarte haartjes van mijn navel tot schaamstreek lopen en daaromheen ook allemaal zwarte haartjes... Echt te lelijk haha, maar het valt uit in de weken na de bevalling.

Daar gaan we dan maar vanuit......!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hormonen ding ...ook onder aan me rug :rolleyes: valt vrij snel uit maar zegt nix over de beeb...want ik kreeg een hoogblond meisje :eek:

10. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    haha ik dacht dat ik ook heel veel donkere haartjes bo

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had het ook dat ik ineens behoorlijk wat hariger werd, en ik heb toch echt een meisje gekregen. En de haartjes zijn nu gelukig al weer uitgevallen.

12. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    Ja hier ook donkere en grotere/langere haartjes rond navel en streep naar beneden en binnenkant bovenbeen, ieuww, heb er al heel wat uitgetrokken!

13. Sas8

Sas8 Lid

25 nov 2008
    28
    0
    0
    Edam
    Vind het verrassend dat mensen zeggen dat ze dan ook een meisje krijgen. Ik heb zelf ook een aantal donkere haren onder mijn navel. Ook heb ik donshartjes aan de zijkanten van mijn gezicht. Bij mijn zoontje had ik dit ook, dus ben overtuigd dat ik nu weer een jongetje krijg.

Ik denk dat je bij een meisje ook hariger kan worden, maar dat ze dan gewoon blond zijn. Heb ik het mis?

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je hebt het mis :) !

ik heb donkere haren rond mijn navel en wij krijgen toch echt een meisje!
    ik denk dat het gewoon van de hormonen komt en dat het per persoon verschilt hoe je lichaam erop reageerd.

15. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik heb ook allemaal haartjes op mijn buik en rond de navel, ik krijg een zoon.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

even offtopic. Volgens mij moet je je banner even aanpassen nu ben je wel heel lang overtijd ;)

17. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ik heb die dnkere haartjes ook en krijg ook echt een meid!

(nu ben ik zo dom geweest me buik te scheren haha)

NOU EN

liefs

Deel Deze Pagina