Hallo dames, Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger na icsi behandeling, ik ben helemaal niet misselijk, en daarom maak ik me erg zorgen over mijn zwangerschap of het goed zit. Ik heb ook geen pijn in mijn borsten en licht moe gewoon echt normaal. Is dit zorgwekkend? Mijn 1e echo in het ziekenhuis is op 28 jan.
Hier ook geen misselijkheid hoor.. Hoewel heeeeeeeeel licht denk ik. Elke dag na de lunch heb ik wel zo'n slap gevoel alsof je elk moment misselijk kan worden. Misschien het begin..
Ik ben alleen maar tm een week of negen een beetje moe geweest, verder geen enkel kwaaltje! Eerlijk is eerlijk, ik herken wel je zorgen. Maar ik heb vandaag weer een echo gehad, en alles zit erop en eraan! Ik hoop dat je kan genieten, en je niet al te veel zorgen maakt.
Nee dit hoeft niet zorgwekkend te zijn. Ik zelf heb op het begin ook geen symptomen gehad. Ik zou gewoon rustig de 1e echo afwachten
Ik had tot 7 wkn ook geen last van misselijkheid, alleen iets gevoelige borsten. Daarna in de ochtend en gedurende de dag als ik niet op tijd eet een weeïg gevoel. Niet fijn... Maar ik hou me maar voor, wat niet is kan nog komen. En zo niet alleen maar fijn! Kan je niet als je je zorgen maakt eerder een echo laten maken? 28-1 duurt wel echt nog lang!
Ik ben vooral diep jaloers, ik denk niet dat mijn meisje gezonder is omdat ik 20 weken lang 24 uur per dag heb lopen kotsen en geen eten binnen hield.....
Ik heb tot nu toe ook geen last gehad van misselijkheid, borsten oid. Het is dat mijn menstruatie uitbleef en ik een test had gedaan en echo's heb die het bevestigen, anders had ik het niet geweten hihi. De klachten kunnen nog wel kunnen komen natuurlijk. ik zeg geniet van je zwangerschap!
Maak je niet zo druk, wees blij. Het is een van de vele symptomen die je kan hebben bij een zwangerschap maar als je dit niet hebt, wil het niet zeggen dat het niet goed zit hoor.
Ik denk dat je je gelukkig mag prijzen. Het lijkt me echt geen pretje (understatement) om volcontinu misselijk te zijn en te moeten overgeven. Ik heb ook nergens last van gehad, nul kwaaltjes.
Wat ben ik nu gerustgesteld ik hoop dat ik dit gevoel heb tot de echo allemaal bedankt voor jullie reacties
Het is een misvatting dat je altijd misselijk bent bij een zwangerschap; veel vrouwen hebben nergens last van Bij mij begon er een licht misselijk gevoel pas bij 8 weken en dan nog alleen voor gekookte groente; verder niks. Ik eet verder alles en heb nog nooit overgegeven. Ook geen gevoelige borsten of wat dan ook.
Ik ben 10 weken en 3 dagen, ben ook bijna tot niet misselijk geweest! Geen probleem! Elke zwangerschap is anders. Dit kan gewoon.
Ik merk ook helemaal niets! Een wat opgezette buik en volgens m'n vriend grotere borsten (merk ik zelf nog niet pas gewoon m'n bh's) Misselijkheid tot nu toe totaal niet! En ik ben daar heel blij mee, wat niet is kan nog komen natuurlijk maar deze periode vast door zonder overgeven e.d. Geen zorgen maken hoor! Snap het wel hoor vooral omdat je nog geen echo enzo hebt gehad. Ben soms ook wel onzeker erover. Echte geruststelling komt bast bij de eerste echo Weet trouwens van mijn moeder dat ze bij mij en m'n broer helemaal niet misselijk is geweest en weinig kwaaltjes had. Dus misschien heb ik hetzelfde geluk? Je zou kunnen vissen bij je moeder of zij erge kwaaltjes had? ( als je die mogelijkheid hebt natuurlijk) Succes!
Ik snap je zorgen, maar wees blij. Ik ben al vanaf 5,5week misselijk vanaf 9weken alleen maar aan het overgeven. Ik ben jaloers op de dames die niet misselijk waren!