Cyclus nog ontregeld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Somita, 19 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.481
    839
    113
    Morgen is het 4 weken terug dat ik een miskraam had.

Vorige week woensdag nog een super licht streepje op de test,moest echt in het licht kijken.
    Ovulatietesten waren donker maar niet positief.
    Nu ben ik pas vanaf woensdag aan het testen gegaan met ovulatietesten en weet ik dus niet of ik maandag of dinsdag een positieve ovulatietest gehad zo hebben.
    Had dinsdag wel pijn in mijn zij die ik ook kan hebben bij mijn eisprong alleen minder heftig.
    Ik kan dus niet zeggen of ik een eisprong gehad heb.
    Omdat mijn zwangerschapstest vrijdags nog positief was ben ik er vanuit gegaan dat ik niet eerder dan een dag of 10 later positief zou zijn en zijn we die maandag zonder beschermingsmiddelen intiem geweest.

Vanaf afgelopen maandag verlies ik steeds een paar druppels bloed, vandaag leek het even wat meer te worden maar het Is nu weer gestopt.
    Ook heb ik echt heel.erg last van menstruatie pijn gehad de afgelopen dagen.

Voor een innestelling lijkt het mij te vroeg en ik vermoed zelf dat ik geen eisprong gehad heb en dat door de miskraam alles nog ontregelt is.

Herkent iemand dit.

2. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.481
    839
    113
    Had dit bericht eerder moeten typen, nu toch weer begonnen en meer dan eerder vandaag.
    Van mij mag het nu wel.doorzetten ook.

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ja hoor herkenbaar. Bij mijn miskraam was mijn cyclus ook een tijdje ontregeld. Meer dan afwachten kun je helaas niet doen.

Jullie gaan er wel weer voor dus?:)

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.683
    27.317
    113
    Vrouw
    Duurde hier vanaf operatie 2,5 maand voordat alles weer normaal was (na 4 week hcg <5). Ik was zelfs 20 dagen ongesteld en dat was 10 dagen na einde eerste menstruatie weer.. onze gehele vakantie grrr. Niet lekker zwemmen in de zee etc :(

5. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.481
    839
    113
    Het lijkt nu door te zetten.
    Netjes 28 dagen na de miskraam heb ik nu echt een maandveebandje nodig.

6. Daydreamer1

3 jul 2020
    81
    28
    18
    Vrouw
    Mijn cyclus was na mijn miskraam ook helemaal ontregeld, het duurde zelfs 67 (hele lange) dagen. Ze zeggen dat je best na een miskraam 1 cyclus afwacht vooraleer je weer aan de slag gaat.

Deel Deze Pagina