Wanneer begon het bij jouw?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en smeer volop met olivia om striae tegen te gaan.

Nu ben ik benieuwd wanneer het bij jullie begon :(. Of het wel kwam:x of gelukkig helemaal niet8).

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Uhhh waarschijnlijk niet het eerste antwoord wat je wil krijgen.............maar uhh ik heb ze niet gekregen ..

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben een maand tevroeg bevallen,had toen helemaal niets geen striemen, de dag na de bevalling nog gekeken ... jeeeeej striem vrij,

4 dagen later.... buik en benen... onder de striemen :(:( grrrr

ach ik vind het eigenlijk helemaal niet erg meer.

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier begon het met 27 weken!
    Een week later zat mijn buik helemaal onder! :(

Moet er wel aan wennen hoor .. vind het zo lelijk! :(
    Mensen zeggen altijd wel 'je hebt er iets moois voor terug gekregen' ... is ook wel zo ... maar ik vindt het toch wel heel jammer!!

5. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik heb het nu al... Maar ik had al wat staan van het groeien in de puberteit, vond het nooit zo erg, alleen jammer dat ik erg nog geen kind voor terug had :p ;)

6. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    bij 36 weken toen mijn kereltje ging indalen een paar prachtige streepjes onder. Gelukkig net onder het bikinibroekje!

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Bij mijn eerste bevalling en zwangerschap helemaal geen 1 streepje :D, nu maar hopen dat dat weer zo zal zijn.

8. Que

Que Niet meer actief

Zelf heb ik gelukkig tot op heden nog niets. Alleen dan nog van de puberteit groei :):)

9. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Op mijn buik had ik bij de 1e een klein streepje vlak voor de bevalling. Mijn borsten een week voor de bevalling en tijdens de BV werd dit nog iets erger! Nu weinig van te zien is huidskleur.
    Ik smeer wel vanaf bijna het begin elke dag mijn buik in met speciale mama buik balsum

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Tot nu toe nog niks.. Maar wie weet komt t nog.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

ikke ook helemaal nul komma nul streep op mn buik :D op mn borsten wel wat meer bij gekomen, maar die waren van b naar d gegaan in 1 dag, door de stuwing.. AUWWWWWWWWWWWW

hoop dat ik nu weer streeploos door de zwangerschap ga :D maargoed over 1e keer zegt niks..... hoor wel vrouwen die bij 2e keer wel strepen krijgen :D

12. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Uhm al een paar weken geleden ontdekte ik het eerste nieuwe streepje :( De streepjes die er al zaten van m'n puberteit worden ook groter, de puntjes zijn knalrood. Dat wordt en flink zebrapad ben ik bang...

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    met 30 weken en nu een buik vol :(

14. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Ik dacht dat ik een van de gelukkigen was bij wie de strepen bespaard zouden blijven maar helaas.......vanaf week 38 heb ik ze alsnog gekregen. Ze zitten niet op mijn hele buik maar vooral rondom mijn navel and it's getting worse :(! Gelukkig trekt de rood/paarsheid na de bevalling wel weer weg.

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik kreeg het toen ik 37 weken zwanger was bij de 1e (ben toen bevallen met 38 weken)

16. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    gister de eerste "ontdekt":(

Baal er van!!! Was zo blij dat ik nog niks had en lette steeds erg op de zijkant, heb een flinke toeter en had verwacht dat mijn zij huid dat niet leuk zou vinden. Maar stond voor de spiegel en zag er juist een onder mijn navel (ze is net ingedaald)...

het zijn net sluipmoordenaars

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hier sinds afgelopen week zelfde verhaal... de 'witte' striae die er al zat van mijn "zwaarlijvige" tijd die scheuren gewoon lekker door aan de uiteinden, die zijn helemaal rood nu... en heb een nieuw scheurtje net naast m'n navel... jeukt als de ziekte! :( en ik smeer al vanaf 8 weken................

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben jaloers op de meeste van jullie die pas bij de 37 weken ofzo striemen kregen :O
    Hier al vrij snel, geloof rond een week of 12 al.... Heb nu zo'n tien strepen (5 aan iedere kant) maar hele duidelijke, lange, rode strepen :( Gelukkig is er niet meer bij gekomen en ik hoop ook niet dat dat gebeurd want dan ben ik strax echt een zebra met rode strepen :(

19. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee hoeveel weken ik zwanger was maar bij de 1e kreeg ik, ong. halverwege de zw, 3 streepjes op elke heup. Die bij zwangerschap nr 2 lekker verder 'scheurden' dus werden het uiteindelijk strepen. Die gelukkig vrijwel dezelfde kleur hebben gekregen als de rest van mijn huid.
    Striemen op mijn borsten had ik al wel wat sinds mijn puberteit.
    Maar toen ze van D naar G gingen, zijn ook deze striemen wat zichtbaarder geworden.
    Tot nu toe geen enkele op mijn buik:D
    Maar toen kwam nr 3.. en toen heb ik er..ff tellen.. 5 op mijn buik gekregen!:( Ook deze zijn weer mooi bijgekleurd maar ik vind het nog altijd spijtig. Want ik had ze op mijn buik niet verwacht na de 1e en de 2e. (hoezo ijdel;):))
    Ik ben benieuwd of ik deze zwangerschap nog voor verassingen kom te staan. Ik heb voor de zekerheid wel vandaag buikbalsem gehaald, want ik word wel elke zw eerder dik, dus ga weer trouw aan de smeer.
    Groetjes Gwen

20. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hier helemaal niks..:D Terwijl ik wel had verwacht dat ik ze zou krijgen.
    Maar ik geloof dat het ook erfelijk is dat je ze kan krijgen. Ik geloof er niet zo in dat je niet kan krijgen door te smeren.

Deel Deze Pagina