Zwanger en nog steeds onzeker....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door tijgertje75, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Jeetje, pff wat een verhaal, nee dat lijkt me niet erg lekkere woonomgeving.....Nee zo erg is het bij mij niet, alleen dat ik vriendjes heb gehad die mij als een lustobject lekkerder vonden dan mijzelf, als je begrijpt wat ik bedoel... :oops: en dan ben je blij dat je 6 jaar vrijgezel bent en dat je toch nog een beetje hoo hebt, dat je nog iemand zult vinden die je wel behandeld als een vrouw en je respecteerd en neemt zoals je bent....en die heb ik gelukkig gevonden, dan is het wel via internet(waar je veel verhalen over hoort dat het meestal fout gaat) maar echt, het is een jongen met een gouden hart!(zulke moet je zuinig op zijn en kom je maar heel weinig tegen!)

Ik wens je heel veel sterkte en ik ga heel hard voor je duimen!
    Ik zou zeggen, leef uit naar je verjaardag en als je je verhaal kwijt wil, dan hoor ik het graag! :D
    Sterkte meid!

Liefs!

2. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    zozo hoor je idd ook niet veel dat het goed gaat relaties met mensen die elkaar op internet hebben gevonden.
    Zelf heb ik een vriendin die op internet een jongen heeft gevonden die woont in brazilie, daar is ze 7mnd geweest ( in dr 1tje gegaan ) en nu zijn ze samen in nederland! liefde op het eerste gesprek haha.
    Ja dat bedoelde ik eigelijk ook met veel met mezelf bezig zijn, ik had constand andere jongens en nee geen relatie maar je weet wel :oops: ik dronk erg veel, en liet me helemaal gaan vergaat elke keer me pil omdat ik te dronken was en moe.
    Gelukkig ben ik zwanger geraakt van me ex die ondanks al mijn gebreken en verschrikkelijke gedrag elke dag bij me was en me overal mee heeft helpen doorstaan, nooit mijn zijde verlaten.
    Ben nu dus weer samen met hem en gaat prima! beter dan ooit te voore! Ik was gewoon bang me te binden en zag niet in dat alles wat ik altijd al wou gewoon elke dag al bij me was. Die kleine heeft mijn leven verandert en eigelijk gered van de ondergang, zo zie ik het eigelijk.
    Maar nu in dat oppervlak me leven goed is zit het vanaf de financieele kant enz niet goed, ik zie het eigelijk meer als een straf voor mijn slechte gedrag in het verleden.
    Maar een slechte start betekend wel dat het vanaf dit punt alleen maar beter kan gaan :p
    Dankje word wel heel anders dit jaar me verjaardag, geen drank en al me oude vrienden zo een beetje spreek/zie ik niet meer, want ja ik leef immers niet roekeloos meer en zuip me niet meer elke dag klem.
    Is natuurlijk niet stoer en leuk voor hun :)
    xxxx

3. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Misschien is het zeker een goeie les voor je geweest, want ik merk dat je er nu wel anders over nadenkt, zeker als je straks een kleine hebt, komt er zowiezo mee bij kijken dan je denkt!

Ik heb tot mijn 20e gedronken, maar dan altijd met stappen en op feestjes, maar ik drink nu al 15 jaar niet meer en ik mis het geen moment, als ik nu al de geur van bier ruik, dan zit ik al onder tafel, nee voor mij geen alcohol meer, en ik vermaak me ook prima zonder!Waarom zou jij je druk maken om die andere die het wel stoer vinden om te drinken en zich klem te zuipen, denk je dat je daar nu echt plezier in heb, nee, dat denk ik niet. Je hebt nu een nieuw leven straks en focus je daar op i.p.v. je druk te maken om anderen.... ;)

xxx

4. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Ja idd, wou het niet eens meer willen als die kleine er is.
    Het gedrag wat ik heb gehad is gewoon simpelweg schadalig en zie idd ook in dat die miensen die gewoon ermee door blijven gaan gewoon hopeloos en zielig zijn.
    Vooral ""vrienden" in de steek laten omdat je anders leeft omdat je zwanger bent is gewoon schandelijk.
    Ahg iniedergeval beter dat ik zo wel al heb geleefd dat ik er later nooit meer behoefte aan krijg omdat ik het allemaal al heb gehad, er zijn ook veel vrouwen die zich nooit hebben kunnen uitleven er daar later spijt van krijgen en het dan gaan doen terwijl ze een kleine hebben.
    Ik ken ook een vrouw die is al 2 kinderen kwijt geraakt door dr schandelijke gedrag en is nu weer zwanger.. en blijft zich gedragen als een tiener terwijl het een volwassen vrouw is :sick:
    Ook met alleen maar tieners omgaan zuipen en blowen.
    Ik zag haar dochtertje altijd over straat lopen met haar baby broertje in de kinderwagen ipv. dat de moeder dat doet of er éénigzins bij was !
    Dan denk ik bij mezelf mens neem geen kinderen meer en ga lekker zo verder leven of denk een keer na in je leven en ga je naar je leeftijd gedragen.
    Zelf zou het niet eens in me hoofd opkomen iets dan ook in die richting te doen Bah! nee ik word en moeder die zich gedraagt en er altijd zal zijn :D ik heb genoeg slechte voorbeelden gezien.

5. Hee

Hee Lid

8 mrt 2009
    38
    0
    0
    Barcelona
    Klinkt wel lekker ja.
    Ik ken het gedrag hoor. Heb het ook een tijdje gehad en dat terwijl ik de liefde van me leven al kende, maar er niet aan wilde.
    Ik heb hem overigens ook via internet onmoet. Hij is Spaans en ik woon nu dus ook al heerlijk bijna 2 jaar in Spanjeland.. Ik mag dat internet wel ;)
    Ik heb hem trouwens ook leren kennen via zo'n reizigers site. hosptalityclub. waren van de reisjes dat je bij een wild vreemde verblijft en natuurlijk het een en ander deelde. Wat ik overigens niet met hem had gedaan. Wij werden gewoon meteen heel erg goed bevriend :)

Sterkte. ik hoop dat het je lukt. Ik ken er meer hoor die problemen hebben met het uwv.

heelveel liefs,

Helene

6. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Heel leuk hoor, wel lekker warm daar zeker haha :p
    Ja instanties breek me de bekl er niet over open Pffff, nu moet ik dus weer afwachten.
    Morgen heeft de gemeente een vergadering over de beslissing van me urgentie en ik moet de brievenbus in de gate houden voor een brief van het uwv waar hopelijk in staat dat ze bezig zijn met me ww.
    Dus sta weer machteloos af te wachten, en daar ken ik zo slecht tegen dat je zelf niets kan doen !
    En wat eigelijk raar is is dat ik nu het meest actief ben van heel mn zwangerschap haha, denk omdat het lekkere weer eraan zit te komen en ik geestelijk alles op oorde wil hebben voordat de baby er is natuurlijk.
    Ben de afgelopen 2a3 dagen alleen maar bezig met opruimen tillen ed. terwijl ik eigelijk nu rustig aan moet gaan doen.
    Heb ook zin vanalles te gaan doen, maar merk wel dat me lichaam het er niet helemaal mee eens is :p pijn aan me rug niet normaal :oops:
    xxxxx

7. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey daar ben ik weer!Ik was benieuwd hoe het met je ging?Hier is er alweer vanalles en nog wat gebeurd...ik kan me niet meer herinneren of ik verteld heb dat ik een 2e miskraam heb gehad... :( maar zo als ik terug lees, dus wel...ik moest toch terug naar het ziekenhuis voor mijn 2e miskraam, vanwege dat je dus onderzoeken krijgt, nadat je 2 miskramen achterelkaar hebt gehad, we zijn dus vorige week vrijdag naar het ziekenhuis geweest en ik was op van de zenuwen, maar het viel allemaal heel erg mee!
    Ik krijg geen onderzoeken (je krijgt pas een onderzoek als je 2 "goede" miskramen heb gehad en dan gaan ze je DNA onderzoeken) want ik had blijkbaar geen echte 2e miskraam gehad, ik ben sinds 5 jaar suikerpatiënt en het had toch allemaal daarmee te maken, mijn gemiddelde waarde was te hoog en dat moet bij mij tussen de 7 en 8 zitten (bij iemand die geen suikerpatiënt is tussen de 4 en de 6) of nog iets eronder. Daardoor heb ik dus waarschijnlijk ook mijn 1e eerst miskraam gehad. Ze had ook gezegd, als ik toch goed zwanger zou zijn en mijn gemiddelde waarde was te hoog, dan had ik 90% kans gehad op een gehandicapt kind, blijkbaar was dat medisch bewezen. Nu bleek ook bij de 2e miskraam dat op de 1e echo vocht was te zien en geen vruchtzakje (ik was maar 3 weken zwanger) Ik heb dus zoals zij zei een "chemische" zwangerschap gehad, je moet me niet vragen wat het precies is, want ze kon het zelf ook niet echt uitleggen, maar het had in iedergeval veel te maken met mijn suiker.
    Nu had ik toevallig die woensdag mijn bloed laten prikken, omdat om de 3 maanden mijn maandelijkse Hbca (gemiddelde suikerwaarde) gemeten moet worden en die was dus nu 6.8 en nuchter 7.9 en dat is heel erg goed en voorheen was dat steeds 9.4 gemiddeld en nuchter 12.4 vandaar dat het dus waarschijnlijk mis was gegaan, zo zie je maar wat insuline eigenlijk allemaal met je kan doen :)
    Na afloop zei ze dat ik nu 95% kans had op een goede zwangerschap en dat was wel heel erg fijn om te horen!Er viel een hele last van onze schouders!We zijn in iedergeval weer begonnen met "klussen" ;) sinds ik daar geweest ben is mijn suiker dus ook weer erg goed stabiel, tussen de 4 en de 7 en het beste is als mijn suikerwaardes dus onder de 7 zitten, zoals nu. Ik voel me nu ook stukken beter, omdat mijn suikers nu erg stabiel zijn en omdat je weet dat het goed komt!Jij ook veel succes, nog de laatste loodjes, ff volhouden en dan mag je je kleintje eindelijk in je armen houden!

Don't Worry Be Happy!

Liefs, ka

8. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Oww jeetje wat een verhaal zeg..
    Verschrikkelijk dat het weer mis was gelopen, en heb hier een tijdje niets meer gelzen dus weet niet helemaal precies meer waar we het allemaal over hebben gehad.
    Ik hoop dat het dit keer wel goed gaat komen, maar denk dat het wel goed komt voor jou.
    Kl*te dat je door je suiker dat allemaal hebt doorstaan zeg, heb er zelf geen last van dus erg weinig verstand van :(
    Lijkt me iniedergeval zoiezo al verschrikkelijk en dankomt er nog eens bij dat je zoveel moeite moet doen om goed zwanger te zijn :(
    Ik zou zeggen klus ze haha, maar dat gaat helemaal vanzelf natuurlijk hihi, kan niet wachten tot ik weer normaal sex kan hebben :p

Ondertussen heb ik ook een heel stuk verder, zoals ik hierboven terug las heb ik idd me urgentie gehad uiteindelijk.
    Ook me ww heb ik gehad, helaas maar voor een periode van 3mnd die afliep op 1dec '08 , dus geen recht op zwangerschapsuitkering.
    Nu heb ik dinsdag een afspraak bij de gemeente voor me wwb die ik nu wel ga krijge, ik hoop alleen dat ze daar een beetje snel mee gaan zijn.
    Aangezien ik maandag de eerste huis mag gaan bezichtigen en woensdag de andere.
    Word dan ook weer het gedoe neem ik er één aan moet ik gelijk weer wijzigingen doorgeven omdat ik dan niet meer thuis woon enz en gaat het denk ook weer langer duren.
    Maar als het dus meezit heb ik voor me kleintje er is een huissie en alles net op tijd af, het eerste wat ik dan ga doen is natuurlijk de babykamer :D
    Alleen word dus druk zo op het laatste moment, alles regelen en wijzigen enz, maar dan is het gelukkig wel allemaal voorbij en zit ik lekker op mezelf met me gezinnetje!

u2 ;) Dont worry be happy! everything will be ok in the end :)

veel suc6 met de volgende ronde alvast! xxxx

9. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey nathalie88!

Gefeliciteerd met je huisje, ik las dat je papieren hebt getekend?Wat zal er een last van je schouders zijn afgevallen :)
    Hoe is het verder met je?Kun je het nog een beetje volhouden?

Succes met de laatste loodjes!

liefs karin

10. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    heeej tijgertje

dankje ja idd papieren getekend en vier mei dhet huurcontract ondertekenen en de sleutels ophalen en kan ik er direct in>
    alles is woonklaar dus er hoeft niets te gebeuren alleen de meubels er in en ik moet alleen nog opzoek naar een gasfornhuis maar dat komt vast wel goed allemaal>
    sorry dat ik een beetje raar type maar ik heb een virus waardoor me toetsen weer eens raar doen ik heb nu namelijk ook me caps aan en ik kan geen cijvers typen>
    alles gaat nog steeds prima sinds een dag of twee een beetje krampjes in me buik en rug me voetjes zijn dik dus vol met vocht>
    verder alles prima eigelijk niet echt tekenen dat de baby er al uit wilt dus ik ga gewoon lekker de stad in met koninginnedag denk ik>
    en het vreemde is dat ik nu het meest actief ben van me hele zwangerschap zal ook wel door het weer komen denk ik daar word ik helemaal actief van en heb ik zin vanalles te gaan doen>
    tsja en het is een erg raar idee dat ik volgende week vrijdag alweer ben uitgerekend>
    hoe is het met jou?

xxxnathalie

11. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey,

Wat fijn dat het goed met je gaat en dat je nu eindelijk iets voor je eigen en je kindje hebt!Hopelijk kun je je kindje meenemen als je de sleutels gaat ophalen....:)
    Doe wel rustig aan met koninginnedag en drink maar oranjeranja! :) Volgende week vrijdag al, jee wat gaat de tijd toch snel, he?Hopelijk gaat het allemaal goed...ik zal heel hard voor je duimen! :thumup:

Met mij gaat het weer goed, heb natuurlijk begin april moelijke week gehad (2 april was mijn uitgerekende datum...)maar nu ga het weer prima. ondanks dat ik weer aan het solliciteren ben en verschrikkelijk last heb van de crisis!! :evil: Ik heb misschien al wel een beetje leuk en onzeker nieuws, ik denk namelijk dat ik weer zwanger :baby: ben. Heb namelijk sinds 3 dagen hele erge pijn aan mijn borsten (veel erger dan die andere 2 keer) en moe, maar niet misselijk of veel plassen en heb net maar ff een test gehaald die ik morgen ga doen (sinds die misrkamen weet ik niet echt mijn cyclus meer, maar volgens mij had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden.... :( ) dus ben heel erg benieuwd!Moet wel zeggen dat mijn suikers nu wel heel stabiel zijn en dat was met die vorige zwangerschappen dus helemaal niet, zou het dan toch misschien wel waar zijn? Als het toch waar mag zijn, dan zal ik zeker blij zijn, maar pas als ik mijn 1e echo heb gehad en alles is goed, dan schreeuw ik het echt letterlijk van de daken!!!De gynaecoloog heeft gezegd, zoals jouw suikers nu momenteel zijn, hoef je je geen zorgen te maken dat het weer mis gaat. zeg nooit nooit, maar we blijven positief :thumup: en kijken voorruit!

Ik houd je op de hoogte en heel veel succes verder! :D

xxxxx

12. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    oww wat leuk voor je, ik hoop het echt.
    is natuurlijk verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt en hoop dat het dan nu wel gewoon allemaal goed gaat dat verdien je!
    pijn aan je borstenbegint het altijd mee he, verder hoef je nog nergens last van te hebben.
    ja ik hoor het wel van je en idd wat je zegt na je eerste echo kan je het lekker rond gaan bezuinen :p
    van dat cyclus gedoe heb ik helemaal geen verstand hahaha.
    werk vinden is kl*te nu idd, je komt bijna nergens aan de bak.
    misschien dat het met een paar weken wat beter is gesteld met de banen in nederland.

ja ben ook blij dat alles goed is en volgende week vrijdag is echt ineens erg snel !!
    ik hoop overigens niet dat ik de sleutels met de baby kan gaan halen ik hoop stiekumpies dat ie daarna gewoon lekker komt en ik al in het huissie zit :)
    maar als ie eerder komt vind ik het ook helemaal niet erg hoor, dan maar een beetje stressend alles regelen.

ben erg benieuwd hoe het voor jou uitpakt :D
    ik hoor het wel van je, en geniet van het lekkere weer ;)

xxxxx

13. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Ik hoop voor je idd dat hij blijft zitten... :D

Helaas.... :( ik ben ongesteld geworden....misschien ook maar goed ook, want de vorige keren na mijn miskramen ben ik ook paar keer ongesteld geworden en 3 maanden later was ik weer zwanger. Mijn cyclus moet gewoon weer normaal worden, natuurlijk.
    We zullen heel hardddddddddddd gaan duimen!
    Is idd klote dat ik nu zonder werk zit, maar ik kan me erg goed vermaken, gelukkig. We hebben wel besloten als het zo onzeker door gaat met het werk en ik heb straks een goeie zwangerschap en een kindje, dan word ik fulltime moeder en ga ik genieten, dan zie ik daarna wel of ik nog voor een paar uurtjes wil werken. Mijn vriend heeft een goeie betaalde baan en ik zou eigenlijk niet erbij hoeven te werken, maar het liefst zou ik wel 24 uur erbij willen werken, omdat ik het wel fijn vind, ook mijn eigen salaris te hebben en niet afhankelijk te moeten zijn van een ander, maar als het echt zo moeilijk is, dan moeten we een andere keuze maken..... :oops: ach we zien het wel!

Fijne zondag!

xxxxxx

14. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    agh jammer, naja idd moet weer even normaal worden .
    ja werk vinden is nu bijna niet te doen en wie weet ben je zo weer zwanger en dit keer goed, en dan word je idd toch lekker fulltime mama.
    ben ik ook van plan hoor, mijn vriend verdient het mimimum maar ik krijg ook een aanvullende uitkering en opvang is gewoon verschrikkelijk duur.
    als je er dan voor kiest parttime te werken hou je weinig over, maar begrijp wat je bedoeld hoor, ik vond het ook altijd heerlijk om te werken wewrkte in een kas dus lekker zweten en bezig zijn.
    en natuurlijk je eigen centjes verdienen en uitgeven :p maarja als ie 3 is ga ik gewoon weer werken tot een uur of 1a2 ofzo en dan me zoon van school af halen :p
    zie het al helemaal voor me haha, plus dat we ook nog een puppy gaan nemen heel binnenkort en daar moet ik ook voor zijn naast de baby.
    nou meid suc6 en ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen bij jou ;)

xxxxxdankje jij ook een fijne zondag

15. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Nou nou, je bent wel heel veel plan???:) wel leuk toch?Wat voor werk doet jouw vriend en wat voor pup, zo'n lief klein schoothondje zeker of een lekkere wildebras?:)
    Wij hebben ook een hond, een onwijs lieve zachtaardige golden. In december van dit jaar word hij 4. Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag en ik was geopereerd aan mijn knie en op dat moment bezig met revalideren, wat een jaar heeft geduurd, dus het kwam goed uit dat ik een jaar thuis ben geweest voor onze hond en kreeg hij alle aandacht die hij nodig had. Was me trouwens erg goed bevallen en toen ben ik weer gaan werken en kregen we dus een aandacht trekkende hond (alles aanvreten, post opvreten, dat krijg je als hij gewend is dat er iemand thuis is).....maar dat was gelukkig maar van korte duur en laat hij nu alles heel en luisterd hij uit duizenden!Ik zou hem in iedergeval niet meer kunnen missen!!

Ik werk als administratief medewerkster (daarvoor heb ik 5 jaar als kinderleidster gewerkt) alweer bijna 11 jaar, maar als je een mbo spw opleiding als achtergrond hebt, dan is het wel moeilijk om dan een goeie baan te vinden die je leuk vind. Ik heb wel opleidingen en cursussen gedaan en al 11 jaar werkervaring op dat gebied, maar meestal wijzen ze je af omdat je net iets minder ervaring hebt, maar dat is het echt niet, ik ben te oud(en daar ben ik nu wel achter gekomen die jaren dat ik sollcitatiegesprekken heb gehad!)en daar mogen ze je niet voor afwijzen, maar ja ze doen het wel!vandaar dat we nu zo'n besluit hebben genomen.

xxx

16. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    haha jaja, word wel heel wat hoor.
    maargoed als ik toch constand thuis ben is het geen probleem, en ben zelf opgegroeid met een hond dus ben niet anders gewend :p
    maargoed en baby en een pup is wel dubbel zoveel opletten natuurlijk.
    maar me vriend gaat hm in de ochtend en avond uitlaten zegt ie :p
    Mij maakt de soort hond niet zoveel uit eigelijk, ik vond ze allemaal leuk.
    maar mij heeft zn gedachte al op een husky gezet, hele wilde eigewijze honden maar als pup best te doen denk ik.
    alleen hebben ze erg veel beweging nodig en past met karakter denk niet helemaal bij me maar wie weet.
    ze zijn wel erg mooi met twee kleuren oogjes :p
    Hi werkt trouwens als bijrijder en hoop dat ie er wel bij kan zijn als ik dalijk moet gaan bevallen, wie weet waar in het land hj zal zitten.
    maar er zit een grotere kans in dat de baby s'avonds komt, dat gebeurd toch 9 van de 10x.

Ja idd ouderdom terwijl je genoeg ervaring hebben en dan verzinnen ze iets anders waarom ze je zogenaamd afwijzen Pff en dan willen ze nog dat je langer doorwerkt in nederland..
    terwijl je helemaal niet oud bent, hebben ze liever een jong meisje.
    naja wie weet heb je binnk werk en wie weet ben je binnk weer zwanger :p
    laten we iniedergeval de tweede hopen, dan is de eerste niet echt meer van toepassing :p

xxxx

17. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey,

Wij hebben vroeger nooit een hond gehad, altijd konijnen en cavia's. Mijn vader was pr-manager en mijn moeder was lerares en ik zat hele dagen op school en dat was gewoon zielig voor zo'n beestje. Mijn vriend wilde gelukkig ook een hond (hij had altijd katten gehad, maar daar ben ik allergisch voor) en toen hadden we besloten om na mijn knieoperatie er eentje te halen. Ik wilde altijd een yorkshire terrier, maar mijn vriend wilde een rustige hond die ook wil spelen, maar niet druk is en ja dat heeft een golden. Een vriendin van me, haar moeder heeft ook een huski en ze heeft er nog al een taak aan wat ik begreep, maar het ligt er ook aan hoe je hem opvoed natuurlijk!Maar ze hebben idd mooie ogen!Ik hoop voor je dat je een leuke tegenkomt!

Fijne dag!

xxx

18. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey nathalie,

Misschien dat je al aan het puffen bent of dat het kindje nog lekker in je buik zit, ik weet het niet, maar ik wilde je nog heel veel succes wensen!Ik ben heel benieuwd....Succes!

xxxxx

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Heel veel sterkte !!

20. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoon!
    Heel veel geluk samen en geniet ervan!

Liefs karin

Deel Deze Pagina