Ik wil me graag even aan jullie voorstellen Toen papa en mama het niet meer verwachten gebeurde er een wonder Na 3 jaar wachten is mijn komst toch wel erg bijzonder Ik ben nu nog klein, pas 8 weken en 5 dagen Maar over 7 maanden ga ik mijn sprong in het diepe wagen Neem het mijn ouders niet kwalijk, ze moeten nog erg aan het idee wennen Maar wacht maar af ..over 7 maanden gaan ze me echt leren kennen Kusje van het kindje van Hope en Hope-man.
Ahhhhh Hope! Wat ontzettend geweldig is dit! Van harte gefeliciteerd! O meid, wat ben ik blij voor jullie!!! Je bent al verder dan je ooit geweest bent, of niet?! En wat een prachtige foto... X Jude.
Kippenvel!!!!!!!!!!!!!!!! En tranen over mijn wangen. Wat prachtig prachtig prachtig. En wat een mooie echo zeg, een mooi kindje. Hele dikke kussen voor jullie!!!
in tranen uitgebarsten lees ik het verhaal de laaste is aangesloten in de rij wat ben ik diep dankbaar voor dit wonder dat in jou buik groeit lieve lieve hope en nu hopen dat jij ik en franka het er tot het eind goed vanaf brengen maar eerst genieten. een onwijs dikke knuffel en veel heel veel tranen van geluk voor jou lieverd miriam
Super gefeliciteerd Hope! *kan je de foto iets verkleinen? Deze rekt de pagina wel heel erg uit*. Elmo
AAAAHH Hope wat geweldig!! Gefeliciteerd Ga genieten van je zwangerschap en ik hoop dat je over 7 maanden eindelijk je grootste wens mag vasthouden
Wowie, jippie, het is jullie van harte gegund meid!!!!! Ik ga echt zooooo hard voor jullie duimen!!!!! Gefeliciteerd meis!! Dikke knuf Patje.
Lieve Hope, Ook hier van Harte gefeliciteerd. Blijf vertrouwen houden en inderdaad over 7 maanden een wondertje in jullie armen Kus Minka
Geweldig! Er hangt iets moois in de lucht hier! Gefeliciteerd en geniet van het mooie wonder in je buik.
Lieve lieve Hope!!! Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!! Meis van harte gefeliciteerd! Zie je wel, het kan dus wel!!!!!! Dikke dikke kus
Wat een prachtige foto van jullie wonder!!! Zo'n mooi klein ieniemieniemensje!!! Tranen biggelen langs mijn wangen, echt helemaal SUPER!!! En weer een prachtig gedicht,echt, echt, echt helemaal GEWELDIG!!! Wijfie, nogmaals van harte gefeliciteerd voor jullie, ik ben zoooooooooo blij Een hele dikke knuffel van mussie
lieve lieve Hope, wat een geweldig bericht, ik ben zooooooo blij voor jou en Hope-man. Ontzettend gefeliciteerd! Je loopt vast op wolkjes... En als de onzekerheid toeslaat, kom dan snel naar ons toe,want wij slepen je er hopelijk doorheen! Wauw, wat een goed nieuws... veel liefs van Amber
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Hope! Ik zit hier gewoon te janken van blijdschap voor je. Wat een geweldig wonder en ik zie echt al een minikindje op de echo Echt prachtig en het is jullie ontzettend gegund na alle ellende! Dit is wel even een vreugdedansje waard. Woeiii!