Zwanger en nog uitgaan en naar de sportschool?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nova1984, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0

Thnx Mitsy1983 :)
    Jep, we spelen beiden elektrisch gitaar en zingen. Helaas is mijn band uit elkaar gegaan vlak voor mijn zwangerschap, achteraf misschien wel goede timing, al mis ik het wel erg... Dus ik lig even helemaal stil nu ;)
    Als de kleine er straks is en we onze draai gevonden hebben in de nieuwe situatie wil ik denk ik wel weer op zoek gaan naar nieuwe muzikanten en een nieuwe band starten.. Maar da's toekomst 'muziek' :p

2. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Als je je goed voelt en het nog kan, waarom niet?
    Ik zou willen dat ik nog alles kon doen wat ik hiervoor kon, maar omdat ik eerst extreem ziek ben geweest (10x per dag spugen) en daarna bekkenklachten heb gekregen, doe ik niet veel meer dan van de bank naar het bed waggelen en op mijn werk de dagen doorkomen :( Als ik dan eens iets wil gaan doen, kan ik maar een half uurtje lopen per keer.. dus dan houdt het ook gauw op.
    Ik ga elke dag met mijn hond wandelen om zo toch in beweging te blijven, maar zou willen dat ik wat meer zou kunnen.
    Dus zeker blijven doen!

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Wauw wat leuk! Ik hoop dat het lukt straks! Helemaal als het je passie is.
    Wat voor soort genre maak je zelf?

4. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0

We zijn allebei van de rock ;) thnx voor je interesse! :) leuk!

5. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Gewoon blijven doen waar jij je goed bij voelt! Ik ben toen ik 27 weken was op Ibiza nog naar een feest geweest. En ja ik voelde me een attractie. Iedereen kijkt je aanmet een blik van die heeft zeker ook nog drugs gebruikt terwijl ze zwanger is!!? Gek werd ik er wel een beetje van, maar goed. Ik heb het naar m'n zin gehad. Het leven stopt niet door de zwangerschap toch?? Ook ik sport nog gewoon 1 keer per week, ben nu 35 weken, heerlijk toch!

6. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk B16
    wauw goed joh dat jij zelfs nu nog sport
    onze sportschool heeft ook een zwembad,als de lessen niet meer gaan,ga ik dat wel proberen tussen de bejaarde ;)
    ik had ook nog een ibiza vakantie gepland staan met vriendinnen
    die heb ik dan WEL afgezegd omdat mijn vriend dat geen fijn idee vond.
    Dan zou ik 30 weken zijn....
    komt volgend jaar wel weer
    dat van attractie op feesten herken ik wel..krijg ook veel duimpjes omhoog,maar ook veel vragende blikken
    maar ik ga ook los op sinas, is voor sommige ondenkbaar geloof ik :D

Deel Deze Pagina