zwanger en nog voeden: waar rekening mee houden?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door onverwachts, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik ben ook eind januari uitgerekend (maar dan ben je nog geen 6 weken zwanger dus iets klopt er niet in je berekening).
    Nee was een eenmalige inschattingsfout, meteen raak. Helemaal geweldig natuurlijk, wel even wennen. ZIt straks bijna precies 2 jaar verschil tussen de kids, lijkt me best heavy.
     
  2. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Gefeliciteerd allebei!!

    Hier ook iets minder dan 2 jaar leeftijdsverschil, inderdaad, erg heftig, maar het wordt steeds leuker nu de jongste iets ouder wordt. En ze hebben (nu al!) zoveel aan elkaar, dat kan alleen maar leuker worden.

    Ik ben ook zwanger geraakt terwijl mijn oudste nog 3 a 4 keer per dag bij me dronk (was wel gepland overigens) en ik heb doorgevoed met het idee van 'we zien wel hoe het loopt' maar na een paar weken liep mijn melk erg terug, daardoor had mijn oudste minder belangstelling voor de borst en ik was blij toe want het voeden werd wel steeds pijnlijker. We zijn toen overgegaan naar 2 voedingen, toen een week later naar 1 en toen ben ik gestopt na nog een week want het was gewoon echt ontzettend pijnlijk en mijn dochtertje vond het wel best. Ze is welgeteld 1 minuutje boos geweest en heeft er daarna nooit meer naar gevraagd. Dus dat ging gelukkig zonder slag of stoot.
     
  3. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wanneer begon je te merken dat het pijnlijker werd en dat de melk terug liep? Ik voed nog maar 1x dus ik ben bang dat het snel over zal zijn (en hij is er nog zo gek op :()
     
  4. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Spannend!

    @Juju, ik heb gevoed tot ongeveer 15 weken. Ze is er zelf mee gestopt. Vanaf 10 weken begon het hier terug te lopen. Heel pijnlijk is het hier niet geweest, hooguit iets gevoelig.
    Hi
     
  5. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dan hebben we nog wel even :)
     
  6. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Bij mij geloof vanaf een week of 6....Eerst merkte ik nog helemaal niks, toen werd het licht gevoelig en toen was het echt heel hard op mijn tanden bijten als ze wilde drinken. Ik was echt opgelucht toen ik kon stoppen, terwijl ik helemaal niet perse meteen wilde stoppen, maar het was echt niet meer te doen gewoon. Hopelijk kun jij langer doorvoeden!
     
  7. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe gaat het Dolfijn?
     

Deel Deze Pagina