aantal voedingen niet te weinig?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door goldy, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik geef bv op verzoek. Ons zoontje zit de laatste dagen steeds op 5 voedingen, is dat niet te weinig op deze leeftijd?

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier een meisje een dag ouder dan jou mannetje en drinkt sinds een week al iets minder. En kom ik ook op zo een 5 a6 voedingen per dag

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Zolang hij tevreden is, goed groeit en genoeg plasluiers heeft, is het prima. Als je op verzoek geeft, kan het bijna niet misgaan.
    Onze oudste zat met 7 weken op 5 voedingen en onze jongste met een maand of 2,5/3. Wel zou ik de late avondvoeding er wat langer inhouden. De oudste wilde op een gegeven moment doorslapen van 19:00 tot 07:00, maar vond 4 voedingen wel echt te weinig...
    (nu ik dit opschrijf, zie ik wel hoe tegenstrijdig dit is met mijn eerste zin....)

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het is weinig. Maar alleen je kind weet of het TE weinig is. Kwestie van je kind goed in de gaten blijven houden.

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Okee bedankt. ik ga even in de gaten houden dat hij goed aan blijft komen. Hij is verder tevreden en genoeg plasluiers dus denk wel dat het goed zit dan.

Deel Deze Pagina