Ik heb al sinds een week of 3 al last van mijn darmen en gaat behoorlijk te keer, het gaat gepaard met veel *plop* geluidjes ook heb ik last van ontstoppingen, normaal doe ik mijn behoefte elke dag en nu zo 2x in de week Heerst er momenteel een buikvirus of ligt het nou aan mij? Ik hoor vaak van Zwangere vrouwen dat ze last krijgen van hun darmen, dat het flink borrelt in hun onderbuik, ik ben nu 1 dag overtijd. Mijn borsten zijn opgezwollen en erg pijnelijk. Misselijk ben ik niet. Liefs Jaydah
Een dikke week voor mijn NOD kreeg ik darmklachten. Veel krampen (PIJN) en soms een beetje dunne. Ik dacht of ik heb een darmziekte of ik ben zwanger. En ik was dus zwanger.
dat was bij mij ook een symptoom. het leek wel of mijn buik gevuld was met luchtbubbeltjes die plopten. haal maar snel een testje want bij mij was het ook een teken dat ik zwanger was
ik heb daar ook last van bij mij is het eigenlijk sinds ik gestopt ben met de pil dat mijn darmen zo onrustig zijn echt vreemd zo moet je dagen niet en zo loopt het eruit je kunt er geen touw aan vast knopen maar ja ik hoop voor je dat het bij jou een symptoom is liefs jose