Lieve meiden, We zijn in verwachting! We zijn ontzettend blij dat het ons opnieuw gegund is, maar we zijn ook bang en onzeker . Vanaf het prille beginvan mijn eerste zwangerschap waren we in de zevende hemel, en hielden we er totaal geen rekening mee dat het mis zou kunnen gaan. Maar dat ging het wel... Nu zijn we ook blij, maar we zijn wel behoudender. We hopen zo verschrikkelijk hard dat het deze keer goed gaat! Ik denk dat we pas over 8 weken opgelucht kunnen ademhalen en echt feest kunnen gaan vieren. Tot die tijd doen we het rustig aan, en zullen we het vooral druk hebben met duimen. Liefs, Yvje
Dat gevoel begrijp ik helemaal....maar probeer er toch van te genieten meis. Ik heb net een vmk achter de rug maar heb toch even kunnen voelen hoe t is om zwanger te mogen zijn,nu erg verdrietig maar we geven de moed niet op. Probeer positief te blijven..... dikke knuf
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje