Hoe heb je op facebook verteld of hoe ga je vertellen dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuperMama87, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    De titel zegt het al...

Over een paar weken mogen wij ook aan iedereen vertellen dat we zwanger zijn.

Ik ben helemaal verslaafd aan Facebook en wil het dan ook op een leuke manier vertellen aan mijn facebook vriendjes.

Hoe hebben jullie dat gedaan of hoe ga je dat doen?

Ik heb zelf echt geen idee! Dus daarom vraag ik jullie wat leuke ideetjes hier te melden :D

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij hebben destijds, na een goede deal, een bugaboo gekocht. Die hebben we thuis, nieuwsgierig en enthousiast als we waren, gelijk opgezet.
    Daar een foto van gemaakt en op facebook gezet: 'De bolide'. De reacties stroomden binnen ;).

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Tip nummer 1: zorg ervoor dat iedereen in je directe omgeving het al persoonlijk van je te horen heeft gekregen. Zoiets lezen via Facebook is niet tof.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Leuk topic! Ik wil dat dit weekend gaan doen dus ik lees mee. :D

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik was toen 12 weken overigens

6. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Famillie en goeie kennissen vertel ik het inderdaad van te voren, maar mensen die ik eigelijk bijna nooit zie of collega's vertel ik t via facebook.

7. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Leuk idee! :)

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dan is het goed, zou namelijk een beetje lullig zijn. Ik kan je verder niet helpen wij hadden een tekst met iets van grote broer. Dit geld voor jullie dus niet. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap.

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Misschien heb je al een klein buikje? Foto van maken en je profielfoto wijzigen?

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had er alleen opgezet: Hoera,wij worden papa en mama!

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik plaatste een foto van mn dikker wordende buik. overigens pas met 17 weken. Iedereen waar ik echt mee omga wist het voor die tijd al ;)

12. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik heb nog niet echt een zwangerschaps buik. Hij is wel vrij hard maar dat zijn mijn darmen. Denk ook dat t niet echt opvalt bij mij omdat is soieso van me zelf al een beetje een buikje heb.
    Maar was ook wel een leuk idee.

Zat zelf meer te denken aan een echo foto te bewerken ofzo iets, alleen geen idee hoe of wat. Of een mooi gedichtje op facebook te zetten...

13. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Een buurvrouw van mij die trouwens ook op dit forum zit had een mooie echo foto met de tekst; under construction, medio oplevering (en dan de datum)
    Die vond ik ook erg leuk, maar haar idee ga ik niet pikken :p

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jullie schoenen en een paar babyschoentjes naast elkaar zetten en een foto van maken. Of 1+1=3.

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb het op Facebook gezet nadat we een pretecho hebben gehad met 16 weken. We waren toen toevallig ook net 5 jaar samen. Ik heb er dus op gezet. Vandaag 5 jaar samen met ... Mooi moment om ook hier te vertellen dat wij rond .. november ons eerste kindje verwachten. Een dochter! En dan een 3d echo fotootje erbij. Echt heel veel leuke reacties gehad! :)

16. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Wij hebben gewacht tot de 12 weken echo was geweest. Die dag samen met een gedichtje de echo geplaatst.

17. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Bij de eerste hebben we het (toen nog op hyves) verteld d.m.v. een echofoto.
    Bij de tweede hadden we de eerste een t-shirt aan gedaan met "Stoer, ik word grote broer"

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb gewoon de 12-weken-echo erop gezet! Dat was voor mijn gevoel de beste kennisgeving en de reacties waren echt heel leuk. Zelfs mensen die ik al 100 jaar niet meer gesproken hadden waren blij voor me en ik kreeg die avond nog 10 vriendschapsverzoeken van de familie van mijn vriend omdat ze het ook wilden zien. Briljant gewoon!

19. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Toevallig als kado een fotoshoot gehad met vl, ook wat gemaakt met onze voeten en kleine schoentjes ernaast, die ga ik denk ik erop zetten (als we de foto's straks hebben), met het nieuws erbij.
    Zit ook te springen om t bekend te maken maar nog heeeel even wachten. Veel plezier met t bekend maken!

20. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden iets van Hoera!! iedereen mag het eindelijk weten, vanaf augustus gaan wij papa en mama heten! Veel plezier met bekendmaken :) erg leuk altijd al die reacties van iedereen.

Deel Deze Pagina