Onze dochter heeft een Engelse- Amerikaanse naam maar nou vinden we geen enkele Engelse jongens naam heel leuk. Namen als Brandon, Jack,Aiden,Owen,James enz vinden we dus eigenlijk niks. Maar de namen als Levi,Silvan,Tygo,Mex of Max vinden we wel weer leuk. Weten julle nog meer van zulke namen ? En is t vreemd om dat naast een engelse naam te hebben ? Of vinden jullie dat het perse in dezelfde categorie moet vallen ?
Tygo, Mex en Max vind ik prima passen bij een Engelse naam. Levi en Silvan voor mijn gevoel wat minder. Verder ben ik wel een voorstander van namen in dezelfde categorie, al hoeft dat niet altijd een naam uit dezelfde taal te zijn.
Ik vind dat de namen van kinderen niet per se bij elkaar hoeven te passen. Ze gaan toch als individu door het leven. Ik zou gewoon voor de naam gaan die jullie mooi vinden en waarvan je denkt dat je kind er blij mee zal zijn.
Ligt er wel een beetje aan wat voor Amerikaanse naam je hebt. Megan of Kayelynn, dat maakt een groot verschil!! Wat vind je van Amerikaanse namen als: Aaron Mason Logan Reece Day Jay Jeff Jonathan Mick Er zijn natuurlijk genoeg mooie Amerikaanse namen die ook heel erg in jullie onderste rijtje passen, denk ik!
Ik vind het niet vreemd, het zijn 2 individuen. En het went ook heel snel om de namen van 1 gezin bij elkaar te horen/zien. Onze dochter heeft een typisch Italiaanse naam, zoontje heet Max. Past ook niet heel erg bij elkaar, maar ze blijven ook niet hun hele leven bij elkaar of in 1 zin genoemd worden. Mex vind ik echt superleuk! Wilde ik erg graag als naam voor ons zoontje maar man vond het te apart, is dus Max geworden uiteindelijk.