Trouwe lezers, ik zat net het bedankje aan de verloskundige te lezen en ik wilde hier nog aan toe voegen hebben jullie gezien op welke tijdstippen de vragen beantwoord worden? het zijn namelijk tijden dat iedereen normaal ligt te slapen, en zij doen het er naast en als er iemand een beroep heet die rare werktijden met zich mee brengt zijn het de verloskundige en als ze in de nacht een bevalling hebben gehad dan staan ze overdag weer voor jou klaar ook al hebben ze maar 2 uur slaap gehad. dus wees dankbaar dat ze antwoord geven op de vragen en als je gauw antwoord wil kan je altijd je eiegen vk bellen als het spoed heeft. Dat wilde ik nog even kwijt! p.s. er zijn ook een hoop dingen te vinden op de site met een beetje zoekwerk krijg je misschien zo antwoord op je vragen.
hoi, ook jij bedankt voor je begrip! We werken inderdaad op rare tijden en ik zit geregeld ook 's nachts achter de pc. Fijn dat je geduld kunt opbrengen en inderdaad, als iets haast heeft dan moet je altijd je eigen verloskundige of arts bellen! Nogmaals dank! Mirjam