Hoi allemaal ,\ ik heb een vraag .. sinds gister avond heb ik een heel erg verzuurd gevoel van binnen .. eerst dacht ik maagzuur maar het komt niet omhoog ofzo en eigelijk is het niet alleen in me maag maar ook me darmen.. Nu merkte ik vanmorgen op dat ik ook last van diaree heb gekregen ( beetje onsmakelijk maar ja wel waar) het voelt alsof mijn ingewanden in de brand staan en het doet vrezelijk zeer wie kent dit ?? en wat kan ik hier tegen doen ??? ik heb wel eens gehoord dat vla helpt tegen maagzuur.. zou dan dan ook tegen een geheel verzuurde binnnenkant helpen.. ik heb net al een tabletje genomen dat ik eerst gebruikte ivm extreme misselijkheid in de hoop dat het wat neurtraliseerd want ik verga gewoon van de pijn. Heb vannacht ook slecht tot amper geslapen door het brandende gevoel van binnen. twijfel dus ook of ik de dokter moet bellen of niet. Kortom: wie kent mijn probleem wat kan ik er evt tegen doen zou ik de huisarts bellen?
Klinkt als gewoon maagzuur.. Dat hoeft niet altijd omhoog te komen! Doordat die kleine nu nog meer tegen je maag aan drukt, voelt het anders.. Een rennie nemen of even een glas melk naar binnen gooien helpt vast.. Je darmen kunnen ook reageren als je iets hebt gegeten.. Als ik bijvoorbeeld 2 appels eet, voel ik door het fruitzuur daarna ook aan alsof ik doodziek wordt.. Diaree en niet lekker, zuur, alles.. Maar als ik eenmaal naar de wc ben geweest is het wel over..
Thanks voor de tip helaas lust ik geen melk en kan me rennies niet vinden whaah ga maar ff vla halen hoorde dat dat ook kan helpen.. ennuh ja ben al 3 keer naar de wc geweest maar moest daarna toch echt een half uur liggen ivm de pijn
Gaviscon! Ik had in het begin juist een SUPER ZUUR gevoel tegen het misselijke aan en uiteindelijk na alles geprobeerd te hebben werkte gaviscon pepermunt bij mij. Gewoon bij de apotheek gehaald en die mocht ik gewoon gebruiken. Als je twijfelt bel even voor de zekerheid de dokter of ga langs bij je apotheek hun kunnen je ook al waarschijnlijk helpen.
Hey, heel herkenbaar hoor!! Rennies hielpen bij mij in het begin wel, merk nu dat de werking steeds minder wordt. Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en die adviseerde mij crackers te nemen. Heb ik dus gelijk gedaan en het werkt!! Ik zou zeggen, baat het niet dan schaadt het niet.