Jahoe zwanger. In Juli uitgerekent, spannend hoor allemaal. 2 december eerste echo. Wie is er nog meer in Juli uitgerekent?
Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! Ik ben 15 juli uitgerekend.. Spannend!! Hoe voel je je?
ik ben 25 juli uitgerekent!! voor zover ik weet dan hahaha...maare hoe zit het met jullie allemaal zijn jullie ook zo ongerust dat het mis kan gaan ik denk er heel de dag aan vind het zo vervelend xxxxx
Gefeliciteerd ! Hier ook een juli mama. Kom je gezellig meeschrijven ? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/232685-juli-2011-mamas-151.html
Hoi allemaal, Ik ben ook in juli uitgerekend! Ben er heel blij mee, na het verlies van ons zoontje in september.
@mamavansam: wat erg om een kindje te verliezen! Nog heel veel sterkte met jullie verlies. Ik hoop dat dit kindje nog heel lang bij jullie mag blijven
Enn ik ben ook uitgerekend in juli denk zo de 20ste maar weet het niet zeker.. mijn cyclus is heel erg onregelmatig!! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap