zwanger.. en nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 20miracle, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Het is zelfs sterker en ze schrijft 28 okt verkracht te zijn, vervolgens op zondag 6 november getest te hebben (positief)??? Dat lijkt mij echt niet kunnen.

Dit schrijft ze op 9 november (12 dagen na de verkrachting en dus die zondag de 6e getest):

Sorry maar ik heb ook een beetje twijfels bij het lezen van het bericht en andere berichten....

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    HEEL OFF TOPIC @ Sofietje; na het lezen van je onderschrift.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, 16 jaar is een hele lange tijd. Hoop dat je enorm gaat genieten van je wondertje! :)

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    @miracle: Goed dat je het aan je vriendin hebt verteld en ook aan je ouders en jullie samen hebben besloten het kindje te houden. Dat is toch een moeilijke keuze.
    Ik snap dat het doen van aangifte vervelend is, maar het is niet iets om niet te 'durven'. Je geeft aan als reden dat je bang bent dat de dader erachter komt dat hij een kind heeft verwekt en dan het kind op zou kunnen eisen. Ten eerste: hoe zou hij daar achter moeten komen? Ten tweede, als hij erachter komt, en hij zou het kindje willen opeisen, denk ik dat je een groter probleem hebt wanneer je geen aangifte hebt gedaan, dan wel!!! Als dat dus je angst is, heb je alleen maar meer reden om aangifte te doen!

Wanneer de dader erachter komt dat jij zwanger van hem bent geworden, betekent dat hij op de één of andere manier een verbinding met jou heeft. Wanneer jij dan geen aangifte hebt gedaan en hij komt het kindje opeisen, dan is het raar als jij dan met je verhaal komt.......
    Wanneer de dader erachter komt dat je zwanger bent, juist omdat je aangifte hebt gedaan en hij gepakt wordt, dan is er geen rechter die hem het kind zal toekennen of iets dergelijks!

Sterkte.....

Deel Deze Pagina