Heb de hele dag het gevoel alsof ik veel te veel gegeten heb. Ik plof bijna uit mn buik, zo'n strak gevoel. En ook last van mn rug. Het zijn geen harde buiken, want die schijnen veel harder aan te voelen heb ik mij laten vertellen. Is het een groeispurt die eraan komt?
Goed smeren. Waarschijnlijk is het idd een groeispurt. Het smeren laat je huid minder strak voelen. En véél drinken!
Herkenbaar. Een paar dagen lang lijkt het dan net alsof je vel uiteen gaat knappen en daarna is het weer goed. Alsof het dan weer ver genoeg uitgerekt is ofzo..
herkenbaar... ik ben ook nog steeds verbaasd dat ik niet ben ontploft. harde buiken zijn weer anders, ik krijg dan een flinke bult aan de rechterkant van mijn buik echt alleen de baarmoeder.
Nou idd herkenbaar en ik zie dat we zo'n beetje ronde dezelfde weken zitten, ben morgen 23 weken. Zo'n heel strak gevoel net alsof de buik zo kan knappen zeg maar en je veel te veel hebt gegeten. Ik dacht al dat het harde buiken waren, maar goed te weten de het waarschijnlijk een groeispurt is.
Harde buiken voel je als complete, oncontroleerbare spierspanning. Je baarmoeder wordt dan een keiharde bal. Wat Zara beschrijft herken ik van ongeveer diezelfde termijn. Net alsof je buik te klein is voor alles binnenin. Dat gaat wel weer over Tenminste, ik heb er nu al weken niks meer van gevoeld.