goedemorgen lieve meiden mijn topic heet het kon niet uitblijven omdat ik nogal een stresskip ben.. ik maak me namelijk ongeloofelijk zorgen en wil jullie mening ff vragen.. sinds gisteren heb ik ongesteldheid pijn onderin mijn buik en rug, ik was al een week heel moe en heeeel klein beetje misselijk beetje typisch gevoel.. sinds gisteren de hele dag met vlagen die ongi pijn en verder dus totaal niks niet meer moe niet dat rare gevoel meer helemaal niks.. ik vraag mij dus af of dat normaal is of meer van jullie dat wel eens gehad hebben... ik heb weer te veel zitten lezen denk ik want ik heb nu weer in mn kop dat als je klachten afnemen dat op een miskraam kan duiden? iemand iets geruststellends of zal ik straks om 9 uur even de vk bellen en het gewoon vragen? liefs een onzekere wiesje
Kwaaltjes die afnemen zeggen niets over een MK! Ben maar blij dat je niet de hele dag lang ergens last van hebt. Ik snap dat je onzeker bent, was ik ook in het begin. Maar te veel stressen daar over is niet goed voor je. Overigens, als je echt zo in de stress zit is het altijd prima om geruststelling bij je VK te halen. Ik denk dat er niets aan de hand is, had zelf bijna geen kwaaltjes in het begin en kwam er ook laat achter dat ik zwanger was. Rustig aan, het gaat toch allemaal al zo snel. Groetjes, Mirelle.
dank je wel voor je antwoord hoor . ik ben ook wel dankbaar dat ik niet ziek ben ofzo maar het is allemaal zo nieuw ach je snapt me wel he... maar als ikdan om me heen hoor over zere borsten en borsten die groeien en misselijk en weet ik wat nou ik voel echt niks alleen moe en dat is ook over vandaar een beetje snap ie... liefs wiesje
Ik heb bij de vorige 2 kids , elke dag moeten braken en buikpijn gehad, was van uitzetten van de baarmoeder. Ik weet waar ik voorsta als ik weer zwanger zal geraken. Maar het is maar 9 maanden en je krijgt er iets wondermooi voor terug
oja dat weet ik ook en ik klaag er ook niet over zo is het niet maar ik vind het gewoon een beetje griezelig snap je vroeg me af of het zo hoorde en wat het is beetje onzekertjes ben ik sorry
wiesje meid, ik snap je helemaal hoor.. is zit nog zon onzekere kip... ik kan die drie maanden ook wel omkijken..heb ook last van steekjes in mijn buik en ongi krampen last van mijn rus eignelijk voel ik me alsof ik elk moment ongi kan gaan worden... je moet dan ook zeker geen sorry zeggen denk dat we dat bijna allemaal meemaken...liever ben ik ook de hele dag misselijk maar misschien is het daar voor mijn nog iets te vroeg voor... als er dus iets is wiesje gewoon blijven schrijven hoor lucht op heb ik gemerkt...
dank je wel dwazie ik snap de reactie ook heel goed van mensen die wel de hele dag misselijk waren hoor zeker weten dat als ik het had dat ik dan ook dacht van pfffff... maar net was jij zegt het is zo nieuw en zo raar we waren al best lang bezig dus ik had me al een hele voorstelling gemaakt en die valt dus nu gelukkig tegen moeilijk verhaal hahhaha nou ja we zien wel liefs wiesje
ik heb me gister voorgehouden dat op het moment dat ik bloed zie ik me pas zorgen ga maken... hihi dat probeer ik althans.... tot die tijd ban ik elke negatieve gedachte en probeer ik er zoveel mogelijk van te genieten...
als je bloed ziet hoef je je ook nog neit meteen zorgen te maken , dat moet je alleen doen bij erge buikpijn en bloed. want bloedverlies kan ook innestelingsbloeding zijn, dat heb ik gehad met 6 weken zwangerschap. en wiesje niet teveel die enge verhalen lezen want je maakt je zelf helemaal gek daardoor 9zou ik wel hebben)
Hoi wiesje (en andere meiden), Logisch dat je je zorgen maakt, maar dat hoeft echt niet. Ik heb vanaf moment van eisprong tot aan de 10e week ongi krampen gehad. Zoals met een menstruatie is nu je baarmoeder hard aan het werk in dit geval voor de veranderingen die komen gaan, ruimte maken voor de baby etc. Mijn misselijkheid begon pas in de 7e week en pijnlijke borsten/aders ed. heb ik nooit gehad. Ieder lichaam is anders, en ieder lichaam reageert weer anders mbt kwaaltjes. Als je je echt zorgen maakt, gewoon je vk even bellen. Maar probeer verder te genieten van je zwangerschap want het is zo voorbij! Liefs Manuela
manuela.... ik sluit me helemaal bij jouw verhaal aan...(ookal is het soms moeilijk) ik wil er ook echt van genieten.... mar die twijfel is af en toe moeilijk los te laten....ik las laatst op dit forum dat maar 33% goed gaat en daar ben ik wel van geschrokken... volgends mij klopt dat ook helemaal niet... ik ga straks langs mijn huisarts en daar zal ik het ook nog even navragen..
ik snap jullie onzekere meiden heel goed hoor had het zelfde niet echt veel kwaaltjes en deze die ik had kwamen en gingen weer heel erg fijn natuurlijk dat ik mijn zwangerschap niet boven de pot heb beleefd en ik gewoon mijn dingetjes kan blijven doen maar in de eerste periode is dat best frusti wat ik wel had was gevoelige tepels, ongipijn en als mijn vriend iets te hard met de auto doorde bocht ging met mij naast hem dat ik dan pijn in me onderbuik kreeg dus wij gingen de eerste periode als en slak door ieder bochtje heen maar ben de periode door gekomen hoor en nu is het aftellen tot ik ons mooie ventje in mijn armen kan houden wat ook best wel spannend is
Poezie... geweldig om zulke verhalen te lezen... super... ik wed dat je niet kan wachten om je kleine spruit in je armen te houden... succes met de laatste loodjes(tellen het zwaarst toch?)
Natuurlijk twijfel je, en natuurlijk ben je onzeker. Maar daarom moet je inderdaad zoals Sonja al zei, niet dat soort dingen lezen. Percentages zeggen helemaal niks. En ook al zou het kloppen van de 33%, dat betekent dat 67% WEL goed gaat! Probeer vertrouwen te hebben in je eigen lichaam. En vermijd topics over miskramen en dergelijke!
ja het zwaarste moet nog komen maar moet zeggen dat het me tot nu toe redelijk af gaat ik ben zelf al mijn hele leven best zwaar geweest en voor dat ik zwanger werd was ik eerst net 30 kilo afgevallen dus zit het me allemaal niet zo in de weg als dat ik gedacht had misschien gaat het nog komen hoor want in de laatste periode word het onderhuidsvet pas aangemaakt bij de baby dus dan gaat het in ene erg hard ach laat het allemaal over me heen komen er is nog nooit 1 blijven zitten
thnxx manuela... ik moet dat ook helemaal niet lezen ga dat ook helemaal niet lezen... het was trouwens niet zo dat ik gelezen had dat 33% fout ging maar anders om dat 33% goed ging en 67% fout... maar kom net bij de HA vandaan en die zei...ja het gaat weleens mis maar hoe dan ook daar kanje dan tochn iets aan doen en dus geniet ervan !
hallo meiden nou ik heb de vk toch maar even gebeld. het is niets om je zorgen over te maken kan echt gewoon van je baarmoeder komen zolang je geen bloedverlies erbij krijgt geen zorgen maken.. verder moet ik as maandag bellen want ze wil de laaste week van juni een termijn echo maken om te kijken hoe ver ik ben .. omdat ik zolang voor nod al zo duidelijk positief teste en omdat ongi van 2 mei maar 1 dag was .. dus ik zet de banner even op 2 mei laatste ongi dag maar kan dus nog veranderen... ik ben weer helemaal happy! jullie bedankt hoor voor jullie hulp liefs wiesje
Lieve Wiesje, Dat je je zorgen maakt is geheel normaal! Het gevoel wat jij omschrijft hoort er toch allemaal bij! Je lichaam is zo druk bezig met allerlei dingen zoals je baarmoeder voorbereiden, banden die oprekken etc etc...Dat ongi gevoel heb ik zelfs nu nog telkens weer op het tijdstip dat ikeigenlijk ongi zou moeten hebben.. Zoals de mede forummers als schrijven, zolang er geen helder rood bloed te zien is, kun jij lekker genieten meid!