Buik gipsen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 00Wendy00, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik wil binnenkort zo´n gipskit halen om een gipsafdruk te maken van mijn buik. En misschien wil ik hem daarna mozaïeken, zie zoveel mooie voorbeelden.

Wie heeft ook een gipsafdruk van zijn buik (showen mag ook ;)), wat heb je ermee gedaan en met hoeveel weken is het het beste?

Groetjes,
    Wendy

2. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zus heeft bij mij de afdruk gemaakt met zo'n doe het zelf kit.
    Wel een kliederboel maar zo leuk om te doen. En ook het eindresultaat is echt leuk ook voor later! Ik was 35 weken zwanger.

Hierbij een foto van het resultaat. Moest hem alleen nog bijschaven en schilderen. (Hij is uiteindelijk zilver geworden)
    image.jpg

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Is altijd leuk om te doen.hebben wij ook gedaan met 34 weken,kan je alleen niks laten zien want ik ben flauw gevallen dus heeft mn man hem eraf getrokken voordat het droog was.waarschijnlijk heeft het ergens op gedrukt en stond ik te lang.dus wil je aanraden het zittend te doen.(wil je niet bang maken alleen waarschuwen)veel plezier ermee!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik wil het inderdaad ook door mijn man en zoontje laten doen, hebben hun ook nog iets leuks aan de zwangerschap...lekker mama bekliederen hihi.

Was inderdaad van plan om het zittend te doen want ik heb een lage bloeddruk dus ben ook flauwvalgevoelig. En een groot zeil eronder denk ik hé?

Pipsqueak, heb je een bijlage toegevoegd? Ik kan hem niet openen.

5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Een groot zijl is zeker aan te raden!

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik ben ook ook (bijna) flauw gevallen. Heb het volgens mij ook met week 34/35 gedaan, in de badkamer, samen met mijn man. Ik weet dat ik op een gegeven moment een heel strak/benauwd gevoel kreeg van dat gips. Automatisch ging ik anders ademen (en dat moet je dus niet doen;))
    Ik merkte ineens dat ik raar ging horen, en mijn beeld zag er uit alsof ik door 2 kleine buisjes keek. (ben vaker flauwgevallen, en dan gebeurt dit ook voordat het lichtje compleet uitgaat.)
    Ik ben toen tegen de muur gaan leunen met mijn rug, en mijn man hield mij onder mijn armen vast. Ik riep nog, nee niet zitten, dan gaat hij stuk!! Ik ben heel even iets weggeweest.
    Mijn oudste dochter kwam met water en suiker aan, snel een paar happen suiker en wat water gedronken. Ik stond helemaal te trillen, en moest zo nodig naar het toilet ineens.
    Mijn man heeft me nog even ondersteund tot het gips goed hard was, en toen eraf, ik voelde me doodziek!

Het was het wel waard overigens!

Dus TS als je dit wilt gaan doen, normaal blijven ademen!:D

Deel Deze Pagina