Fijn dat je een keuze hebt gemaakt. Ik wou opschrijven, check bij je naasten of ze je kunnen helpen.... maar dat is gelukt! Heel veel suc6
Heel veel succes! ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. Het zal uiteindelijk wel goed komen meid!
Wat fijn dat je beslissing heb kunnen nemen. Geniet van je zwangerschap... en zeker weten dat je straks geniet van de kleine!
Zoals al eerder gezegd, de enigste juiste beslissing is jouw eigen beslissing! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Nu vooral ook heel erg gaan genieten! Mocht je tips of advies of iets nodig hebben, gewoon om vragen! Veel vrouwen hier kunnen je antwoord geven!
Wat Fijn om te lezen zeg! . Gefeliciteerd! Zon echo blijft bijzonder hé! En nu lekker genieten van je zwangerschap!!!
JS, wat fijn dat je eruit bent gekomen met je omgeving. Knap hoor! Ik hoop dat je af en toe gezellig mee komt schrijven op het forum Als er vragen zijn horen we het wel. Succes en ik hoop dat je ondanks de onzekere start van je zwangerschap kan genieten
Gefeliciteerd JS! Fijn dat je ouders je steunen in je besluit, nu kun je lekker gaan genieten van dit wondertje
Wat fijn dat je er uit bent en dat je hebt wilt houden! Fijn dat je ouders je steunen Gaat helemaal goed komen.
Wat fijn dat je er uit bent. Lijkt me heel erg moeilijk om allemaal alleen te doen, maar zo te horen heb jij veel steun aan je ouders. Ik wens je het aller beste! Probeer van alle mooie momenten te genieten. Jij gaat vast en zeker een top moeder worden
Gefeliciteerd met je beslissing!! Fijne zwangerschap, en er zullen vast nog moeilijke momenten komen, maar schrik daar niet van, je zult juist extra strijdlustig zijn voor je kindje.
Wat ontzettend fijn dat je hebt besloten je kindje te houden! Ik was 17 toen ik zwanger raakte en ook ik stond er alleen voor. Als ik het 100 keer over mocht doen, zou ik het 100 keer precies zo doen. Wat de financiën betreft; dat komt écht wel goed! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt en dat er over een paar maanden een prachtig kindje in je armen ligt, die je wereld alleen maar mooier maakt!