Afgelopen maandag een test gedaan.. in verwachting van ons derde kindje! Morgen vermoedelijk 5 weken in verwachting. Wat een emoties, heb in tijdens niet zoveel gehuild.. zo gelukkig! En wat is het toch weer spannend, toch al weer even geleden mijn twee kinders zijn inmiddels alweer bijna 9 en 6 jaar! Wat betreft het gebruik van deze pagina ben ik nog een groentje dus hoop hier snel wat handigheid in te krijgen
Dank je wel!! Wat grappig dat het zo goed voelt om door een vreemde gefeliciteerd te worden. Ik als grote prater kan ons 'geheim' maar moeilijk voor me houden tot we de eerste echo gekregen hebben. Maar nu ik het kan delen en stiekem blij kan zijn vind ik toch wel super! Nu is het mijn beurt.. Gefeliciteerd!
Dank je wel! Moet wel even wennen aan de heftige teksten.. Hier word je toch wel met de neus op de feiten gedrukt dat in verwachting zijn en een kindje krijgen iets heel bijzonders is. Dat wist ik natuurlijk wel.. Maar ik vind het zo erg al die nare berichten, hoop dat mijn heftige emoties snel minder worden.. voel me echt een beetje een huilebalk . Gefeliciteerd!! en Succes met de laatste loodjes als ik het goed las
Dank jullie wel allemaal! Wat gezellig al deze ' zwangeren' om me heen! Ik wens jullie heel veel geluk en een fijne zwangerschap! ☺