Hallo allemaal, In week 25 had ik voor de eerste keer 2 druppels bloed in mijn ondergoed. Ik heb toen meteen de verloskundige gebeld die met spoed langskwam en vervolgens werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze niks kunnen vinden en nog een aantal testen afgenomen waar ik de uitslag 2 weken later van kreeg (op bacteriën, soas etc) maar ook hier kwam niks uit. Nu heb ik afgelopen woensdagweer 2 kleine druppels bloed verloren. Nogmaals de verloskundige gebeld, die vroeg of de baby nog bewoog, geen last van obstipatie of iets, geen seks gehad etc. Besloten om het even zo te houden omdat ik de volgende dag de uitslag van de testen van het ziekenhuis kreeg. Uiteindelijk bleek daar niks uit te komen en aangezien de baby het nog goed deed het zo gelaten. Nu heb ik vanmiddag weer 2 druppels bloed verloren. Ook weer gebeld, zelfde verhaal en omdat het al de 3e keer is en steeds blijkt er niks te zijn en omdat ik morgen een afspraak heb (had ik al staan) besloten het weer zo te houden. Heeft iemand hier ook eerder ervaring mee gehad? Ik vind het steeds toch best wel schrikken en merk dat ik daarna heel erg gefixeerd ben om bewegingen etc. omdat ik dan toch bang ben dat er iets kan zijn. Je hoort en leest zoveel nare verhalen waardoor ik dan toch wel angstig wordt maja je elke keer druk maken schiet je natuurlijk ook niks mee op. Alvast bedankt!!
Wat vervelend zeg! Je wil op geen enkel moment in je zwangerschap bloed zien! Ik heb met 7wk heel veel bloed verloren en ze weten nog steeds niet waarom. Als ze telkens zeggen dat het goed gaat met de kleine dan zou ik me daaraan vasthouden! Je weet wel zeker dat het uit je vagina komt? Het kunnen ook druppeltjes bloed van.aambeien zijn? Misschien door niezen of hoesten een adertje wat springt, je baarmoedermond is immers heel goed doorbloed. Zolang het bij een paar druppeltjes blijft en ze met de controle zien dat t goed met je baby gaat dan zou ik daaraan vasthouden. Klinkt wel makkelijk maar het is erg zenuwslopend. Ik heb nog weken elke keer met spanning op de wc gezeten of er geen bloed meer uit kwam...erg vervelend, ik duim voor je
Ik heb rond de 24 / 25 weken een paar dagen een beetje bloedverlies gehad.. In het ziekenhuis waren alle uitslagen (urine, bloed, meten van de baarmoedermond, echo) goed. Er kunnen zóveel oorzaken voor zijn, maar toch is het zenuwslopend.. Ik kreeg toen, toen bleek dat er niets aan de hand was, ook steeds te horen dat ik 'nu weer lekker verder moest genieten'.. Well, that's just not gonna happen Inderdaad het constant gefocust zijn op of ze wel beweegt, bij elke wc-bezoek het papiertje uitgebreid controleren.. Héél irritant en vermoeiend.
Ik verlies ook bloed. Al vanaf 15 weken. Nu 21 weken zwanger. Ik ben ondertussen medisch geworden. Ook bij mij kunnen ze geen oorzaak vinden. Ik verloor trouwens wel heel veel bloed.
Ik heb op meerdere momenten in mijn zwangerschap bloedverlies gehad. Natuurlijk ook elke keer als ik net bij de vk vandaan kwam en dan vond ik het zo stom om te bellen... Maar het kan gewoon, een beetje bloedverlies kan geen kwaad. Maar als het voor jou niet goed voelt moet je gewoon je vk bellen hoor! Daar zijn ze voor.
Ja dat is ook zo, ik bel toch gewoon elke keer even om te overleggen. Maar nee het komt wel echt uit mijn vagina want de rest hebben ze ook gecontroleerd en daar was niks te zien! Waarschijnlijk komt het inderdaad uit de baarmoedermond! Goed om te lezen dat ik niet de enige ben!