Hallo allemaal, Ik ben nu 6weken zwanger, Volgende week donderdag heb ik de eerste afspraak bij de vk incl echo. Nu heb ik sinds 4 dagen dat ik opsta met pijn in mijn rechter zij, de vk zei zolang ik geen bloed verlies heb is dat doordat de baarmoeder het groeien is. Wel heb ik ook de hele dag bijna buikpijn, voelt aan als een heftige menstruatie achtige buikpijn. Met warmte is dat wel te verzachten. Ook eet ik vaker op een dag. dan een broodje, dan een kom noedels, dan warm eten enz. Wel eet ik elke dag fruit en drink ik voldoende. Heeft dat allemaal te maken met de baarmoeder die aan het groeien is? wie heeft dit ook mee gemaakt. In totaal ben ik 3kg aangekomen maar zal wel normaal zijn, ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben. Dus zal wel goed zitten
Hoi Laura Maak je niet teveel zorgen, al snap ik het erg goed. Ik ben nu 13 weken zwanger en heb nog steeds erge buikpijn. Ik heb zelfs ook bloedverlies gehad in week 6 en 7. Vorige week was alles in orde. Het is altijd afwachten maar dat is ook nog steeds na 12 weken zo. Vergeet niet dat je darmen ook wat te verduren hebben. Liefs
zorgen maken doe je automatisch omdat je zoveel verhalen hoort over miskramen. 1 op de 10 vrouwen zou ermee te maken hebben. maar bedankt voor je antwoord. kijk er naar uit om volgende week zijn hartje te horen/zien kloppen. ik heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben dus zit wel goed. zolang ik naar geen bloed verlies is het prima. heb deze week best veel stress ivm mijn oude woning leeg moet voor 12jan dat speelt ook allemaal mee
Hoi laura Ik snap je zorgen erg goed. Heb zelf ook een mk gehad. Check maar eens hoeveel ik gepost heb Probeer je rust te nemen en ook leuke dingen te doen. Succes en laat even weten hoe je echo is
Hoi Laura, Ik heb aan het begin ook van die krampen en buikpijn gehad. Was inderdaad het groeien van de baarmoeder! Maar snap je zorgen. Veel succes volgende week bij de echo!
Ik snap je zorgen, ik had de 1e weken ook regelmatig buikpijn ik liep soms krom van de pijn, en toen het ineens bijna over was, was ik de pijn zo gewoon dat ik me weer zorgen maakte dat ik geen pijn had haha. Veel succes volgende week met de echo!
Op 6 weken al 3 kilo aangekomen? :-O Ik zou nu ook 6 weken zijn (geschat) maar heb nog niet echt het gevoel dat ik aangekomen ben (nog niet gewogen..)
Ik heb ook ontzettend veel buikpijn gehad aan het begin van de zwangerschap. Soms zo erg dat ik overtuigd was van een miskraam. Uiteindelijk heb ik tot een week of 30 buikpijn gehad en daarna was het van de een op de andere dag weg. En nu heb ik weer last van voorweeen
Ook hier vanaf het begin buikpijn. Heel vervelend, maar dus niet ongewoon. Inderdaad je banden en het groeien van je baarmoeder. Ook denkt mijn gyn dat mijn baarmoeder misschien ergens op duwt. En over dat aankomen, was bij mij ook al snel hoor. Moest steeds eten omdat ik anders heel erg misselijk werd. Heb dat eigenlijk nog steeds wel, als ik niet op tijd eet wordt ik misselijk. Ach.. het zal er wel weer af gaan zeker? Veel plezier bij je echo, geniet ervan!
Ik heb in zwangerschap 2 en 3 ook veel buikpijn gehad, vergelijkbaar met menstruatie-achtige krampen. Bij beide keren had ik rond mn NOD dus al maandverband in omdat ik verwachtte ongesteld te worden, maar dat gebeurde niet Pas na 12/13 weken waren de krampen zo goed als weg. Ik heb overigens nooit bloedverlies gehad.
Ik snap je onzekerheid, heb er ook last van (gehad) Maar bij mij hoorde alles er gewoon bij. Gister een prachtige echo gehad !
Ik krijg begin volgende week de echo om het even vast te stellen. maandag of dinsdag krijg ik vandaag nog een telefoontje over. donderdag is een intake bij de verloskundige geen idee wat dan besproken wordt. is allemaal nieuw voor me. is mijn eerste zwangerschap. Dat aankomen had ik zelf niet in de gaten tot ik ineens op de weegschaal ging staan, erg vind ik het niet want ik heb nu nog ondergewicht. Normaal woog ik altijd 54,5 en nu zit ik op 58. mij hoor je daar dus echt niet over klagen. Ik word ook erg misselijk als ik niet op tijd, heb dan soms wel het gevoel dat ik moet braken maar dat is niet zo. De pijn in mijn buik vind ik minder grappig omdat dat ook het werken doet belemmeren. Verder geniet ik er lekker van. Baby kalmer besteld (doorgroei ) En wat lekkere ditjes en datjes. We gaan de baby kalmer van winney the pooh maken. Maar dan neutraal omdat ik het geslacht niet wil weten. Het is allemaal leuk en spannend, ook al voel je de baby niet heb toch wel het gevoel dat ik voel dat ik zwanger ben, hebben jullie dat ook of verbeeld ik me dat?