Benen opgetrokken op bank, houding?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dame28, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik zit regelmatig tv te kijken met mijn knieen opgetrokken op de bank, nu merkte ik vandaag ineens dat dat na een tijdje niet zo lekker aanvoelde, doordat mijn buik steeds groter wordt. Is het eigenlijk slecht om op die manier te zitten ivm bloedtoevoer oid? Ben benieuwd naar jullie mening!

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ze zeggen dat het slecht is ivm bloedtoevoer. Ook krikg je er spataderen van.
    Ik doe t iig zelf ook maar wissel nu wel regelmafig af.
    Met de benen over elkaar zitten is ook niet goed.

Zou t iig niet te lang doen en vaak van houding wisselen.

3. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook graag in kronkels. Kun je ook zijwaarts opgetrokken zitten? Dus met je zij tegen de armsteun aan en dan met je benen half opgetrokken naast je? Dat zit voor mij nog steeds wel lekker. Zal wel niet heel lang meer lekker zitten, dus ik leg mijn benen steeds vaker over de salontafel. Toch beetje opgetrokken, maar wel prettig.

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zit ook graag met mijn benen opgetrokken. Alleen gaan mijn benen er tegenwoordig van slapen en heb ik er geen gevoel meer in.
    En als ik daarna opsta om wat te gaan doen dan loop ik rond als een 80 jarige!! :D
    Dus dat probeer ik toch wel een beetje te vermijden.

Ik denk dus niet dat het een goede houding is.

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik Zit hetzelfde als mrs Blossom. Zat een paar maanden geleden een tijdje niet prettig maar inmiddels wel weer!

6. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ben dus niet de enige in de kronkels, ik ga wel wat meer proberen op te letten om vaker te wisselen van houding. Volgens de verloskundige ook beter voor rug en bekken!:)

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.332
    10.295
    113
    oooh heerlijk om de benen op te trekken. Ik zit dan wel hangend tegen de leuning en de benen naar de zijkant. Sinds de laatste weken zit dat niet fijn meer, benen slapen sneller dus het lijkt me niet erg gunstig om zo te zitten. Heb nu een kussen in de rug en leg mijn voeten wat hoger (op het onderste plankje van de salontafel),afwisselend opgetrokken en recht.
    Was een verademing voor mijn heupen (na een drukke dag).

8. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik vind het ook prettig zitten, alleen denkt onze kleine meid daar anders over. Als ik even zo zit, krijg ik een hoop porren. Dus mijn lichaam werkt wel mee, alleen onze ongeboren dochter niet

9. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mm weet ik eigenlijk niet. Ik kan me herinneren dat ik vroeg in de zwangerschap ergens had gelezen dat kleermakerszit goed zou zijn.. dus ik heb vrij vaak in kleermakerszit op de bank gezeten :)

Deel Deze Pagina