De titel zegt het al, ik heb in dec'06 (met sinterklaas) een miskraam gehad, nu nieuw jaar: en ik heb een nieuwe kans gekregen. Ik voelde me al een aantal dagen op en top zwanger.. Vraag me niet hoe het voelt, maar ik voelde het gewoon duidelijk! En vanmorgen een test gedaan: licht streepje, maar streepje is streepje.. toch? Bij vorige zwangerschap duurde het ruim een week voordat ik een streepje kreeg en het ging mis bij 10 weken (eigenlijk bij 6 weken al, volgende echo). En nu al zo vroeg een streepje. Het zegt niks, maar voor me gevoel geeft me dat meer moed. Hopelijk gaat het nu wel goed, ik vind het zo reuze spannend... Heb veel verdriet gehad de laatste maanden, hopelijk kan ik dit weer snel omzetten in vreugde!
gefeliciteerd laatje. ik heb 2 dagen na jou op 7 december en missed arbortion gehad. en ik kan zoalsje ziet vanaf morgen ook testen. ik heb zelf het gevoel dat het raak is. maar ja even afwachten. mijn lichaam kan me ook voor degek houden he. ben spannend hoop dat ik ook een positieve test krijg zondag want dan ga ik testen. we lopen dan bijna gelijk. veel succes en geniet ervan meid.
Hey Laatje, heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd, meid! Ik hoop echt je heel veel zult genieten van je nieuwe zwangerschap, ondanks je eerdere ervaring. En Bianca, voor jou wordt het ook spannend. Ik hoop op het beste voor je! Laat die ongi maar lekker wegblijven voor de komende 9 maanden. Veel liefs, Marla
Laatje, van harte gefeliciteerd. Probeer ervan te genieten. Inderdaad Bianca, voor jou ook spannend! Jullie geven de mens weer hoop! Liefs Minka
Ik ben zondag jarig en zal tussen de taart en de kadootjes voor je duimen! Hoop echt dat ie bij jou ook raak is.. Laat ff wat weten, zou wel heel toevallig zijn allemaal.. leuk hoor!
Hoi Laatje! Gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van Ik zit nog steeds op het wacht bankje. De test was helaas negatief Dus wacht ik maar rustig op die rode
Gefeliciteerd! Je hebt toen van ons juli-mama's afscheid moeten nemen. Geweldig om te zien dat het weer raak is. Hopelijk gaat alles nu goed en kun je er van genieten!