Hoi, is de kans op een zwangerschap veel kleiner wanneer je elkaar onregelmatig ziet? Mn man en ik wonen wel samen, al een poos alleen hij is maar beperkt thuis, ik heb al een beetje rond gezocht op dit forum en er zijn meer meiden met dit probleem dus weet iemand dan ook of de kans dan ook veel kleiner is dan het raak is? Of moet je dan ook 1 jaar aanhouden en als het dan niet gelukt is je huisarts bellen? Groetjes Wishes
ja dan moet je zeker een jaar aanhouden, misschien zelfs langer. Klinkt lullig maar als je elkaar weinig ziet heb je theoretisch gezien inderdaad minder kans. Je heb natuurlijk maar 1 keer per maand de kans en als hij in die periode niet thuis is dan is het moeilijk zwanger worden.
Het is eigenlijk heel logisch he, maar je gaat er zo over na zitten denken.. Ik baal nu enorm van zijn baan en het feit dat we er ook moeilijk verandering in kunnen brengen.. Hij is nu thuis, ik zit nu op de 10e dag van mijn cyclus (Cyclus van 27 dagen..) Gisteren geklust, en morgen en overmorgen kunnen we ook nog klussen.. dus opzich zitten de dagen deze maand vrij goed. Ik heb het gevoel dat mijn eisprong er op dit moment is/aan komt alleen wil ik omdat we gisteravond al hebben geklust vandaag liever niet klussen? Maar als mn eisprong dan wél vandaag is is het zaad van gisteren dan nog wel goed? pfff... ik wist niet dat zwanger worden zo ingewikkeld was hihi..
oja nog iets.. ik heb dus nu het gevoel dat mn eisprong eraan komt, maar ik heb geloof ik nog nooit gemerkt dat ik rekbaar slijm had? Wel is het nu altijd rond de 10/11e dag altijd erg veel en doorzichtig nat, maar niet rekbaar? Kan dit?
vrienden van ons waren de eerste maand gelijk zwanger. hij rijd als internationaal chauffeur en komt zaterdagmiddag thuis en gaat zondagmiddag. hun hadden rekening gehouden dat ze er wel een jaar over zouden doen. maar was gelijk raak geweest. Dus ja ook dus kwestie van geluk. mijn man is elke avond thuis en we zijn al jaar bezig.
Ik zit in hetzelfde situatie als jij, me vriend is ook vaak weg. We proberen altijd dat hij de dagen thuis is als we rond me eisprong zitten, en anders zal het nog veel langer duren. Ik hoop voor je dat je ventje de volgende keer als je niet zwanger mog zijn ook rond je eisprong thuis zal zijn en dat het raak is. Maar natuurlijk hoop ik dat het nu gelijk raak zal zijn. Groetjes Jolie
jolie vrienden van ons, hij is nooit thuis en eerste maand raak. mijn man was internationaal chauffeur, maar nu binnenland. Wij zijn al een jaar bezig ondanks mijn man elke avond thuis is. het wil niet altijd wat zeggen. hoop voor jou dat het ook snel raak is.
Nou dan heb ik nog wel een positief verhaal voor je. Deze ronde wist ik dat mijn vriendje voor 4 dagen op zakenreis moest, net in mijn vruchtbare periode. Heb dit keer bewust ovu-testen gebruikt, en een dag voor zijn vertrek, testte ik positief. Diezelfde avond dus nog geklust, en de dag van de eisprong zelf kon het niet, want toen was hij er niet meer..... Maar ik ben van dat ene moment dus wel zwanger geworden. Als je een cyclus hebt van 28 dagen, en je doet het tussen dag 10 en 17, zit je volgens mij wel goed hoor! Succes! Kari
Hier nog eentje! Mijn man is ook vaak weg, hij zit bij de marine... Vorige cyclus zou hij weg zijn tijdens mn vruchtbare dagen, maar ik had voor mijn doen een vroeg ei! (op cd 16). Kijk mijn onderschrift, het wás wel raak, maar foute innesteling helaas.... Ik temperatuur er bij en doe ook ovulatietesten. Waarschijnlijk zit ik nu in mn vruchtbare periode, en maandag gaat mn man weer weg. Voor 2 weken, dus hopelijk is mn eitje dan al geweest! Het kan dus wel! misschien is het handig om ook te temperaturen, misschien heb je je eitje wel op een heel ander tijdstip als jij denkt? Succes, en ik hoop dat je gauw zwanger bent.