Week overtijd, zwangerschapstest negatief...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fienemientje, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Hallo,

Ik heb de laatste maanden altijd een vrij regelmatige cyclus gehad, altijd rond de 29 dagen...Nu ben ik ondertussen al aan dag 36 en ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb al enkele zwangerschapstesten gedaan, maar deze zijn steeds negatief.

Zou het kunnen dat het gewoon nog te vroeg is om te testen?

Alvast bedankt!

Groetjes

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Weet je toevallig wanneer je eisprong is geweest (doordat je die gevoeld hebt of gemeten)?
    Het zou kunnen dat je eisprong later is geweest, dan is je menstruatie ook later.

3. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Mijn eisprong was op 17/11. Ik heb toen een ovulatietest van clearblue gedaan, die was positief en mijn temperatuur is vanaf dat moment gestegen...

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hm... als je eisprong op 17/11 is dan zou je menstruatie ongeveer tussen 27/11 en 5/12 (vandaag dus) moeten beginnen.

Wanneer was je laatste zwangerschapstest? Vandaag ben je 'gemiddeld' 4 dagen overtijd, dus in principe een goede dag om er nog een testje tegenaan te gooien ;)

Het verschilt heel erg per persoon wanneer de testen positief worden. Sommige vrouwen testen al positief een week voor hun nod, maar bij minstens zoveel is de test nog negatief als ze een paar dagen overtijd zijn en wordt die pas later positief.

Als je laatste test 2 dagen of langer geleden is dan zou ik vandaag een test doen en anders morgen of vrijdag. hcg verdubbelt elke 2 dagen dus als je echt zwanger bent moeten de testen op een gegeven moment wel positief worden :)

Succes!

5. Fienemientje

27 aug 2007
    19
    0
    0
    Turnhout, Belgie
    Mijn laatste test was gisterenavond.
    Ik ben al vanaf zaterdag als een gek aan het testen :D , maar voorlopig ga ik er even mee stoppen, ik test (denk ik) vrijdag pas opnieuw..
    Wordt anders een vrij kostelijke zaak :D

6. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik word ook gek van die witte vensters...

7. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    een vriendin van mij heeft 4 kids en bij alle 4 bleven de testen negatief, de dokter heeft toen bloed laten trekken en daar kwam uit dat ze zwanger was.

ga anders langs de dokter en vraag om een bloedtest

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ja.. ik ga NU de huisarts bellen.. stel je voor dat ik ook tot degenen behoor die negatief test maar toch zwanger is.. Thanks!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Maar je bent zwanger! Wat gaaf! Gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina