Hallo dames!! Ik zit met een raar dilemma.. Eind mei heb ik m'n zwangerschap moeten afbreken omdat ons dochtertje een chromosoomafwijking had. Ik heb moeten bevallen. Ik denk 3 weken later hebben we, voor het eerst, weer sex gehad. Eb voordat meneer het wist kwam hij klaar in mij... Daarna hebben we het veilig (lees: voor het zingen de kerk uit) gedaan.. We willen nl heel graag opnieuw proberen.. Want zoals iedereen, een grote kinderwens.. Alleen dachten/denken we pas het volgende maand of die daarop te proberen. Nou ben ik nog niet ongesteld geworden. Heb ook totaal geeeeen idee wanneer het moet komen. Ik had een beetje onregelmatige cyclus en werd normaal gesproken tussen de 5e & 10e van de maand ongesteld.. Nu heb ik sinds een paar dagen flinke ongi krampen & zeurende rug.. Ik denk dus, ongi komt.. Maar zo voelde ik me dus ook toen ik net zwanger was...... Ik denk dat ik morgen ofzo maar een test ga doen.. Heeft Irma's dit ook meegemaakt?!?! Kan het zo zijn dat ik nu zwanger ben? Zou het Zooooo graag willen.... Liefss Coco
ja dat kan makkelijk! maar zou het gewoon afwachten en als je het blijft denken een test doen. je schrijft het zelf ook al op een manier waardoor ik denk dat je zelf ook wel weet dat 'voor het zingen de kerk uit gaan' niet echt veilig is. wie weet! hoop het voor je! en als het zo is, hoop ik ook op een gezond kindje voor je!
Hier vorig jaar het zelfde meegemaakt en ik werd naar 40 dagen weer ongesteld. Op welke dag zit je nu ? Dit is eigenlijk het enige nadeel van er gelijk weer voor gaan dat je niet weet hoe je cyclus loopt. Zou een test doen. Duim voor je.