Ps: zet je hyves even op prive! Is niet goed dat iedereen zo maar alle foto's ed van je kunnen bekijken!
Normaal gesproken wordt je ongeveer 4 dagen nadat je je laatste pil van de strip hebt geslikt, ongesteld. Ik denk (zoals de meesten hier) dat je gewoon een onttrekkingsbloeding hebt gehad. Doordat je de strip niet hebt afgemaakt en dus eerder bent gestopt, heb je minder bloedverlies dan normaal omdat je baarmoederslijmvlies nog niet veel heeft kunnen opbouwen. tijdens pilgebruik ovuleer je niet, dus lijkt de kans mij heel erg klein dat je zwanger bent. Wil je zekerheid, ga dan naar de dokter voor een zwangerschapstest, bloedtest of doe een thuistest.
Meid, hou voor ogen dat er mensen van je houden en ga eens praten over je eigen verdriet! Een baby willen, krijgen is geen oplossing echt niet. Ontdek eerst het leven eens. Leer omgaan met de moeilijke dingen, zodat de goede dingen op je pad zullen komen.
dit is echt pff, koop een test of ga naar de dokter als je zowieso zoveel last heb!!! Ik kan niet snappen hoe mensen zo kunnen denken en doen... ga je nog een test kopen 1 deze dagen ??
Het is al een tijdje geleden dat ik hier op heb gekeken, en heb ook nog gheen test gedaan omdat het mij niet logisch lijkt als k zwanger blyk te wezen. maar aangezien een vriendin van mij een testje gaat doen 15 juli doe k met der mee, en dn weet ik het helemaal zekker,, en k zal het negatiefe advies hier nooit op me aantrekken, en naar het positiefe luisteren, ook heb ik werken en leren aan gevraagt, helaas kan dat pas by 17 jaar, maar omdat ik nu niet meer verplicht ben tot me 18de ga ik er op me 16de achteraan om het dan voor elkaar te krijgen,, dus dat advies heeft me heeeel erg geholpen,, en k wil mams1985 nog even bedanken, omdat ze voor mij opkwam als iemand weer negatief advies gaff,, en ze me echt heb geholpen !. en ik bin inmiddels over me obsessie heen haha, k heb immers ook nog een heel leven voor me en nog alle tijd, het is ook veel leuker als je een eigen huisje hebt,, het geld ervoor heb en iemand hebt waarvan je echt houd,, Hugss.
Even voor alle duidelijkheid: je bent tot je 18e leerplichtig, en als je op dat moment nog geen niveau2-diploma, havo of vwo hebt, kun je zelfs tot je 23e leerplichtig worden gesteld. Dat je het maar even weet Bij BBL-opleidingen (werkend leren) moet je ook vaak een beginniveau hebben he? Dus kijk eens welke opleiding je aanspreekt, welk startniveau daarvoor gevraagd wordt en dan kun je daar mooi mee aan de slag tot je 17 bent
Graag gedaan hoor!! Fijn dat je er nu rustiger onder bent en geloof me,jou tijd komt echt wel! Fijn om nog even wat van je te lezen,vroeg me vandaag nog af hoe het met je zou gaan! Grappig dat je dan ook vandaag post hihi! Succes met alles meiske,je komt er wel! @Rozemarijke: Het zou kunnen dat ze vrijstelling van school heeft gehad van de leerplicht ambtenaar. Dat komt wel eens voor bij bepaalde situatie waar in een scholier heb moeilijk heeft en school dan echt niet haalbaar is,maar voor het zover komt komen er veel onderzoeken naar de toestand van de scholier. Wellicht dat 15andPregnant vrijstelling van school gehad heeft. Zou kunnen aangezien ze tot haar 18e niet naar school hoeft. En je tips zijn trouwens goed!!!! Denk dat ze hier wel zeker wat mee kan!
Pff.. Ik heb alles gelezen en wil toch nog even iets kwijt. In je laatste reactie staat dat een vriendin ook gaat testen. Een reactie daarvoor vertelde je over een vriendin die al zwanger is. Is dit een soort groepsactiviteit ofzo?? Met zn allen lekker kindjes maken? Doe toch normaal!! En jij zegt nu dat je een half jaar gaat wachten, maar wat denk jij in godsnaam in een half jaar te doen zodat je wel alles hebt om een kindje te kunnen verzorgen? Daarnaast vind ik je ook nog is ontzettend respectloos tegenover jonge moeders die ongepland zwanger zijn geraakt. Ik weet niet of je je er ooit wel is echt in hebt verdiept, maar het is waarschijnlijk zo'n 10 keer zwaarder dan jij je ooit zal kunnen voorstellen. En natuurlijk is het heel erg als je een moeilijke jeugd hebt door de dingen die je hebt meegemaakt, maar is dat niet juist een nog grotere reden om te wachten? Wil jij dan niet juist het allerbeste voor je kind(eren)?? Ik vind dit echt bespottelijk! En naast je werk/leer opleiding die jij wilt gaan volgen, zou ik gewoon een leuke hobby nemen in plaats van denken dat een kind je wereld rooskleurig zal maken. :x
nou een vriendin van mij R. Die heeft het expres gedaan en bewust, en is nu dus 16 weken zwanger, wat ik eigenlijk nu ook niet vindt kunne, ze is 18 en heeft geen werk, haar vriend gebruikt drugs, en ze woont nog thuis, en zit niet meer op school en heeft het ook neit afgemaakt, en ze onderschat het alemaal, ze denkt dat ze alles heeft terwijl ze aleen een babykamer heeft en een kinderwagen, k zei ook tegen haar het bedje moet ook verscvhoont worde, en alles, maar ze denkt dat ze ales al heeft, een andere vriendin van mij is waarschijnlijk niet zwanger maar dat zou dn een ongeluk zijn, want ze wil het ook niet, maar ze wil voor de zekerheid een testje doen.
ik heb toenet een test gedaan. en ben Niet Zwanger, en ik ga echt wel langer wachten dan een half jaar, en wil hyet pas probeeren als ik ales op een rijtje heb, dus over zoon 6 jaar jaar ofzo,
Hoe walgelijk kan een volwassen iemand zijn, om tegen een meid van 15 te zeggen DAT ZE BETER MOET LEREN SCHRIJVEN ?????? Kom op zeg, je weet toch niet of dat meisje een probleem heeft met leren ( of schrijven ) Er zijn tig mensen hier op het forum die al in de 30 zijn en nog spelfouten maken. Waar gaat dit over joh bah bah. Iemand de grond in trappen om een paar spelfouten. Dat jullie haar van een zwangerschap af willen praten, daar ben ik het mee eens, maar je hoeft iemand niet zo gemeen aan te pakken op haar spelfouten !! Tssssssss te erg voor woorden. Nooit gehoord van mensen die moeite hebben met schrijven etc ??
Is het niet gewoon handiger dat op dit topic een slotje komt? De verweren blijven op en neer gaan en denk dat niemand echt zit te wachten op een gezellig forum waar we immers allemaal de zelfde wens hebben op een discussie zitten te wachten die maar door en door gaat. Dus ik ben eerlijk gezegd voor een slotje op dit topic