Zwanger ?? En Ongestelt ?? HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 15andpregnent, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    en die vind dat maar ok? als je moeder een beetje verstandig is praat ze nog op je in, want je bent zelf een KIND! nog niet eens volgroeid!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het feit dat jij vindt dat wij bot doen, geeft al aan dat je hier echt niet goed over na hebt gedacht en niet in kan schatten hoeveel geld/tijd/verantwoordelijk een kind kost. Een baby is geen leuke pop waar je mee rond kan lopen.

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dus omdat ze ziek was en moest overgeven werd ze snel zwanger van je..? beetje rare zin...

en jouw keus?? denk eens aan het kindje dan!!! dit is gewoon egoistisch!

4. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    becky..
    kan je ff nie zo bot doen ofzo.
    als IK een kind wil . is da niet jou vrandwoording.
    maar de mijne., me meoder zelf zegt dat het een of andere opsessie is.. k zeur al langer over een kind,. en oke dan is het een opsessie. maar ik en me vriend willen een kindje en het maakt ons verder neit uit wie dat wat boeit. hun hebbe niks met de baby te make

5. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik ga er verder niet op in wat julie zegge,.
    laat me niet de les lezen.
    k kom hier om antwoordt te krijgen op me vragen niet om commentaar aan te horen eh

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Nee, maar jij wil een kind op de wereld brengen zonder dat je daar een fatsoenlijke basis voor hebt. Dan is het niet meer dan logisch dat mensen daar over vallen, want dat kind wordt hier de dupe van.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    sorry hoor ik zeg gewoon paar feiten.
    wat doe je dan? waar laat je het en wat doe je als....? dat zijn normale dingen waar ik OOK over moest nadenken. want ja ik hoop dat ik me vriend altijd bij me heb, maar dat is nooit zeker

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    meisje, meisje, we zijn niet bot maar spreken uit ervaring dat een kind krijgen niet niets is. En eerlijk gezegt is 15 ook wel errug jong om een kind te krijgen. maar goed je eigen keuze dan zul je de gevolgen ook zelf moeten dragen. Het is geen 100% garantie dat je een gezondkind krijgt he. een kind kost het eerste jaar 10.000euro qua alles aanschaffen, eten, drinken en luiers. We willen dat je er goed over nadenkt want als de kleine in je buik zit is er GEEN weg meer terug he. Heb je het met je moeder erover gehad??? kun je thuis blijven wonen als je 16 bent en een kleine hebt? Ga je werk zoeken? ook al heeft je vriend een goede baan. Je bent 15 dus relaties kunnen dan ook makkelijk uitgaan kun je dat opvangen???

Denk er goed over na en accepteer de gevolgen van je keuze.

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    als je vriend er tussenuit naait en jij met het kind blijft zitten en nergens anders kan wonen hebben hun in 1x heel veel met het kind te maken

10. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    Da kind zal niks te kort komen

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    behalve een verstandige/volwassen moeder zeker...
    je hebt niet 1!!! vraag beantwoord

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    oja als antw op je vraag nee ik denk niet dat je zwanger bent.

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wat heb jij dan te bieden? Je hebt geen diploma, geen werk, je kunt nog niet eens voor jezelf zorgen, waarom dan wel voor jezelf én een kind? Wees realistisch.

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    inderdaad een volwassen moeder is het belangrijkste!, je kan waarschijnlijk niet eens voor jezelf zorgen (anders had je wel werk en een woning) laat staan voor een baby

15. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik beantwoordt ze ook nie..
    k had een vraag over dat ik ongestelt ben en onveilig sex heb gehad..
    niet hierover..
    kom hier niet om preeken aan te horen..

werk nee heb k niet. me vriend wel
    school zit ik niet meer op
    geld heb ik genoeg..
    en k mag thuis wonen met het kind..

heb overal eerst by na gedacht hoor

16. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik ben 15 tuurlijk heb ik geen werk en woning

17. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Leuke dochter ben jij dan, je ouders opschepen met een baby waar jij niet voor kan zorgen. Erg goede situatie ook voor een kind.

Succes ermee, ik hoop dat je nog in gaat zien dat dit een heel dom plan is.

18. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    En dáárom is 15 geen geschikte leeftijd om zwanger te worden.

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    oh dus dat is overal over nagedacht,,, werk geld en woning,,, er is echt wel wat meer om over na te denken!! laten we eens beginnen met een goede, stabiele relatie!! en als je ouders het goedkeuren (wat ik uit jouw verhaal begrijp) zijn die ook niet echt goed bezig

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    waarschijnlijk heb je rijke ouders, je hebt prive les?????
    Mams betaald de luiers wel, mams betaald de flesvoedingen wel oja en van paps krijgen we de kinderwagen cadeau. oja zwangerschapskleiding hmm waar toveren we dat vandaan.
    oja dat kind moet ook nog kleding aan. nou ja dat vragen we op de babyshower van mijn vriendinnetjes van 15.
    Meisje dat werkt toch niet!!!!! Als het je overkomt doordat pil niet gewerkt hebt sta ik helemaal voor je klaar. maar bij een bewuste keuze om op 15jarige leeftijd zwanger te raken vind ik echt niet slim eerlijk gezegt erg dom. maar ja als jij dat zo nodig wilt.

Deel Deze Pagina