tsja meisie je weet echt helemaal niet wat een kindje inhoud!!!!!! geniet van je jeugd jullie tijd komt nog wel!!!!!!!!!!!! en doe niet zo eigenwijs, word dan eerst volwassen en o ja denk niet dat je zwanger bent
Dat is wat ik ervan dacht. Denk eerst na voor je er echt aan begint, kinderen zijn niet voor de sier!!! Hoe lief ze ook kunnen zijn het is geen makkelijke opgave om ze op te voeden.
Meis zo als al eerder is gezegt met de pil is er geen eisprong. En je bent ongi geweest zeg je . Dus nee zwanger is dan on mogelijk. Wat ik ga zeggen nu is alleen maar goed bedoeld! Ik begrijp dat je nu een kind wilt terwijl je 15 bent! Ja het is jou keus , maar stel dat je gauw zwanger bent . Hoe doe je dat dan met school? Meis ik wou op mijn 25 een kindje helaas sukkel ik nog . Ik wil nog 1 ding zeggen denk er goed over na!! En mieis je had mijn kind kunnen/ moeten zijn. Mijn kind moet op die leeftijd niet met dit soort dingen komen.
Ik kan iemand die zo schrijft bijna niet serieus nemen... Te triest voor woorden. Maar goed... De kans lijkt mij overigens klein dat je zwanger bent en ik hoop ook dat je dat niet bent.
Haha en haar hyves belooft ook weinig goeds toch? Die foto's, hoe ze erop staat. En wat erbij staat geschreven.
Profiel ook niet afgeschermd... Lekker handig Uit de krabbels blijkt trouwens dat zij en haar vriend pas een paar maanden samen zijn... Sinds 24 april. Prima idee joh om dan al aan een kind te beginnen Meid, ik hoop dat je je snel realiseert dat je die baby beter nog even uit kan stellen... Geniet lekker van elkaar en van je vrijheid, die baby kan over een paar jaar ook nog wel!
hihihi ja ik dacht gelijk van wat is dat voor mode-popje dan.. en idd wat er bij staat.... echt nog een kind
Dit is eigenlijk te erg voor woorden! De foto's van haar laten ook al genoeg zien denk ik. Hoe oud zal haar vriend zijn? Haar vraag geen ook een beetje weer dat ze niet weet wat ze doet. Al raken er inderdaad genoeg meiden ineens zwanger die 4 dagen de pil niet slikken. Daar waar vele er jaren op hopen en zij hupsakee ooo foutje.... Hopelijk komen haar ouders in aktie, want dit is alleen zielig voor het aanstaande kind!
ow jeetje kheb haar gevonden,, wel echt zo'n type dat op haar 15e al zwanger is,, en dan niet omdat ze dat wil
Heb haar ook gevonden... te erg... En die vriend van haar.... Samen sinds 24-4-11... wat n relatie... ook hij is via haar te vinden... ga daar ook even kijken