Ik denk niet dat je zwanger bent hoor.. maar als je het echt denkt kan je misschien een zwangerschapstest doen, of even bloed laten prikken bij de huisarts. Dan weet je het zeker. Als je zwanger bent moet je sowieso langs de huisarts, dus dan weet je het meteen En die buikpijn kan best komen door de bloeding die je gisteren hebt gehad. Ongesteldheidspijn? Bedoel je Citalopam ? Melatonine ken ik, en die mag je niet slikken als je zwanger bent of wilt worden. Als je naar de huisarts gaat, vergeet dan niet te vertellen dat je dat slikt! Ben blij dat je er nog over na gaat denken! Als je het goed geregeld wilt hebben voor jezelf, je vriend EN je kind, dan zal je binnenkort wel begrijpen dat er meer nodig is om het kind een goede toekomst te geven. Ik zeg niet dat je geen goede moeder zal zijn hoor, ik ken je verder niet, maar ik vind het in jouw situatie niet zo handig om nu al mee bezig zijn... snap je ? Zit je op kamertraining ? Of woon je ergens anders ?
Doe gewoon eerst een testje, dan weet je het zeker. Mocht je toch zwanger zijn, dan niet meteen ineens gaan stoppen met de medicijnen, anders krijg je ernstige bijwerkingen. dus afbouwen. Maar fijn dat je er over nadenkt. En over het pesten. Ik heb het ook meegemaakt. En echt meid, er komen betere tijden. Laat je leven niet verpesten door die lui!
waarschijnlijk cylatopram...? dat is een antidepressiva, wat je niet mag nemen tijdends de zwangerschap... heb het ook een tijd moeten nemen, maar daar ben ik godzijdank wel vanaf. en luister in godsnaam naar je moeder, ze zegt 't niet voor nix... ga gewoon de pil goed slikken, doe anders nog een test voor de zekerheid. hoop voor je dat alles gunstig uit gaat pakken
Meid, Ga alsjeblieft terug naar school en ga daar eerst eens normaal leren schrijven/spellen. Ik zou me daar eerst maar eens druk over maken want het niveau is echt om te huilen voor een 15-jarige. Gr. Indy
Hier ook zo! Gepest tot een jaar of 18 en toen pas de "echte" vrienden ontdekt! Mijn schoonmoeder heeft mijn man gekregen met 17 jaar en heeft het nog wel eens over haar gemiste jeugd. Je mag wel eens gesprekje met haar aangaan hoor... Ondanks dat je wel denkt aan medicijnen die je slikt etc. zou ik er wel 100x over nadenken voor ik een kind met 15 zou willen... De rest is geloof ik wel gezegd en geschreven hier. Niet negatief bedoelt, maar ik hoop dat de test over 1,5 / 2 weken negatief is voor je. Ga eerst lekker leven en ga dan aan kinderen denken. Als je bijvoorbeeld 20 bent, ben je ook nog een ontzettend jonge moeder hoor. Succes meid!
jeetje zeg, ben het wel met de meerderheid eens! Ga je eerst maar eens op wat anders focussen...pfff hemeltje lief.
Meid nogmaals.. Dat jij denkt dat je nu klaar bent voor een kindje is echt het grootste bewijs dat je geen idee hebt wat het inhoudt.. Gun jezelf nog een paar jaar een mooi leven en geniet. Als het nu goed zit met je vriend, is dat over een jaar of 5 toch ook nog zo? En misschien hebben jullie dan wel een eigen huisje en heb je wel een hele leuke baan. Weet je eigenlijk wat voor werk je zou willen doen? Ik heb een beetje het idee dat je een baby als een soort van tijdverdrijf ziet.
Meis ik kan je moeder geen ongelijk geven . Je staat nog in de bloei van je leven geniet daar vol op van . Een wodertje kan nog altijd. Ben heel blij dat je er over na denkt . Als je 20 bent is een mooie leeftijd er aan te denken en er mis aan te beginnen. Zoals ik begrijp ben je ook nog maar kort bij je vriend kijk dat eerst aan hoe dat samen gaat . Je hebt bloed gehad zwanger ben je niet . Ik ben ook vaak maar twee of vier dagen ongi.
Dit is niet gewoon ongestelt zoals normaal. normaal ben ik het gewoon 7 dagen. en nu maar 3. nu nog maar zoweinign dat een inlegkruisje genoeg is. en heb echt verschikkelijke buikkrampen dat ik het liefst de hele dag stil op bed ligg. dus het kan gewoon neit een gewoone menstruatie zijn. volgens mij een pseudo-menstruatie.. maar dacht julie weten daar wel meer over.. aangezien k ales op internet heb afgelezen erover. lijkt me dat het meest logisch. de meesten zeggen ja dan is het maar een beetje bloed. maar k heb een vriendin die is 18 en nu 15 weken zwanger. en zei had in het begin ook nog bloed en ook veel.. en maar 2 dagen.. ik dan 3 maar het neemt zo erg af dat het nog maar een paar druppels zijn.. het kan ook bijna niet anders dan dat ik zwanger ben. want heb het toen ik die pil 4 dagen niet slikte wel zoon 10 keer gedaan met me vriend.. de kans is volgens mij klein dat ik niet zwanger ben
nouja bij mij bleef het vaker wel eens weg. dus dat zegt nix ben keer 3 maanden bloedloos geweest en toen heeel erg.
Word volwassen. Zorg voor een diploma, een huis en een eigen inkomen. Maar alles is al gezegd en je blijft er over bezig. Het lijkt me dat het al genoeg zegt.......
ik denk als ik j jouw berichtje lees, dat ontrekkingsbloeding is, doordat je even gestopt bent met de pil. Je zegt dat je 4 dagen gestopt bent met de pil. in die 4 dagen heb je vrijwel nooit een eisprong. mocht het wel bij jou het geval zijn geweest en je hebt dus seks gehad, zou er niet meteen 3 dagen bloed zijn. dat is pas ong 5 dagen na je eisprong als hij bevrucht zou zijn. en ik ben sinds ik gestopt ben met de pil ook max 3 dagen ongesteld. en nog steeds niet zwanger. maar even afwachten en over twee weken testen.
Een tip: wij weten het ook niet, DOE EEN TEST! Dan weet je het zeker... En verder hou ik me maar even stil en sluit me aan bij iedereen voor me...
Dat weet ik niet. ik denk het niet. het kan net zo goed zijn, dat je vriend traag zaad heeft, of dat jij geen goeie eieren hebt. Dat weten we niet. succes met nog 2 weken wachten.
Doe dan een zwangerschap test dan weet je het. Als ik of andere meiden 4 dagen ongi waren en zo als jij denken dan was het probleem mmm onvruchtbaar heid er niet. Want dan had ik al heel wat kids gehad.
Maar WAAROM wil je dan zo graag een kindje.. Omdat dat leuk is? Vind je ze lief? Kun je misschien niet gaan werken bij kinderen en een opleiding erbij doen. Niet op elke school wordt je gepest he.. Je leert er dan ook veel van hoe je met kindjes omgaat, at de mooie en minder mooie dingen zijn, en kunt altijd overeen paar jaar de beslissing nemen.