Zwanger ?? En Ongestelt ?? HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 15andpregnent, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    k zoek gewoon duiderlijkheid snapje:(

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die kan je alleen krijgen door te testen... die kan niemand je geven. snap hoe frustrerend dat is, maar je zal toch geduld moeten hebben

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Die zul je hier helaas niet vinden. Niemand op dit forum weet of jij zwanger bent. Je zult het af moeten wachten...

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik las hier net iemand die voorsteld eom te gaan werken met kinderen en er een opleiding bij doen. Dat kan ik je wel echt aanraden. Dan kom je jezelf wel tegen tijdens de opleiding en het werken want kinderen zijn echt super eerlijk. Als je dan echt zo gepest bent zou je dat ook moeilijk moeten vinden. Ik kan het wetenw ant ik heb het gedaan en ben nu een stuk steviger in mijn schonen komen te staan. Maar om nou zelf al kids te krijgen daar ben je echt te jong voor en vind ik gewoon zielig voor je kindje en ook voor jezelf.

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Kom ik aan hoor haha.
    Ik denk Citalopram.
    Die heb ik ook gehad toen ik 16 was. Slik nu nog medicatie maar dan wel medicatie die veilig is in een zwangerschap.

Ennuh....Wat zijn we hier allemaal toch echte moedertjes hihi.
    We maken ons allemaal druk om een meisje van 15 die graag een kind wil.
    Of de meiden hier al wel of nog geen kindjes hebben,moeders zijn we allemaal al wel lees ik!
    Vind het toch tof om te lezen dat hier mensen zijn die ook zorgelijk op dit soort topics kunnen reageren.
    Of het nu allemaal echt is of niet,het doet me toch wel wat.
    En iemand aanvallen op hoe ze eruit ziet oid vind ik eerlijk gezegd wel jammer.
    Want uiterlijk heeft niks te maken met wat nu haar wens is,een kindje.
    Snap ook niet waarom ik hier helaas lees dat ze er goedkoop uit zou zien.
    Mijn style is het ook niet,maar kom op,iedereen zijn eigen smaak toch?
    Wou ik effetjes kwijt hoor!;)

6. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hey

ik denk dat je ook niet zwanger bent maar dat je een ontrekkingsbloeding hebt gehad

voor de zekerheid kan je natuurlijk gewoon een zwangerschapstest doen dan heb je gelijk je antwoorden op de vragen

en ik wil ook nog even reageren op jou verhaal
    ik wou ook al heel vroeg kinderen maar het is maar goed dat dat niet is gebeurd
    ook ik heb heel wat meegemaakt in mijn leven, dus ik weet ongeveer wel wat jij voelt
    bij jou is je broer dan overleden toen je 8 was, ik heb mijn moeder verloren toen ik 7 was ben jaren lang mishandeld geweest daarna en ook ik heb overal en nergens gewoond

nu heb ik 5 1/2 jaar een vriend waar ik heel gelukkig mee ben en waarvan we 4 jaar samen wonen ik heb nu eindelijk mijn rust gevonden die ik al die tijd gemist had
    tussendoor heb ik mijn diploma's gehaald en nog een paar maanden dan heb ik de volgende
    en nu zijn we samen bezig om om een kindje te krijgen

hoop dat je snapt dat iedereen het goed bedoeld met je
    wacht alsjeblieft nog een paar jaar
    geniet nog van die roze wolk waar je nu op leeft samen met je vriend

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Het is mogelijk ja, je KAN zwanger zijn. Er zijn wel meer vrouwen die door de pil heen zwanger worden. Alleen hevige buikkrampen en 2 dagen bloedverlies zo kort na je eisprong, en nadat je met de pil gestopt bent, is niet logisch...

Waarom bel je morgen niet even de huisarts en ga je er langs voor een bloedonderzoek en kijken wat de arts zegt? Dan weet je het zeker..

Trouwens...Een pseudo-menstruatie kan gebeuren op de dag dat je normaal ongesteld wordt. Dat is bij jou pas over 9 dagen ongeveer..(hoeveel dagen ben je nu met de pil gestopt? 6 toch?)

Wat je nu hebt lijkt eerder te komen omdat je gestopt met de pil. Een onttrekkingsbloeding. Hier kan je er alles over lezen:

Onttrekkingsbloeding | Mens en Gezondheid: Diversen

Wij kunnen vanaf hier ook niet zien of je wel of niet zwanger bent, maar als je duidelijkheid wilt, en pijn hebt in je buik en niet snapt waarom > ga even langs de huisarts.

8. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    Bedanktt voor de reacties :D

9. Spitsmuis

Weet je wat ik denk?
    Dat dit een eindeloze discussie gaat worden....
    Ik heb mn zegje gedaan en een vraag gesteld maar geen antwoord terug gelezen....
    Jammer maar goed,ik ga me er niet meer druk om maken verder hoor.
    Heb al genoeg aan mezelf:D

@15andpregnent:
    Ik denk dat niemand je nu ook meer tips kan geven die al gegeven zijn.
    Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt

10. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    dankjee mams1985 :D

11. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik heb meegelezen en eigenlijk wil ik me er niet mee bemoeien maar ik doe het toch! ;) bedenk me net iets wat je waarschijnlijk verder kan helpen.

De kans op een eisprong tijdens pilgebruik is er alleen als je in de eerste week van de strip één of meerdere pillen vergeet. Als je in de laatste week meerdere pillen vergeet ( wat jij hebt gedaan) heb je kans op een vervroegde ontrekkingsbloeding. Dat heb je dus gehad. De laatste pillen in een pilstrip slik je dus om regelmatig een bloeding te krijgen.
    De kans op een zwangerschap is net zo klein als bij juist pilgebruik.

en Erica, ik leef met je mee hoor. Ik snap heel goed dat je iets wilt wat onvoorwaardelijk van jou houdt. Maar kleine baby's worden heel snel groot!
    Het is echt beter dat je ermee wacht tot het moment dat jij een kind echt iets te bieden hebt en niet andersom. Je geeft je kind nu een te grote opdracht mee, JOU gelukkig maken! Dat mag je nooit van zo'n weerloos babietje verwachten.

Ik hoop voor je dat jij je geluk in iets anders vindt, iets onschuldigs!

Liefs Lola ( ook uit Leeuwarden)

12. channy

channy Nieuw lid

20 jun 2011
    3
    0
    0
    maar als je spaargeld heb zoals je zegt waarom heb je dan niet een testje gekocht voor een paar centen?
    15 jaar pff ga lekker naar school haal je diploma's ondertussen lekker stappen en voor die kinderwens koop van je centjes een babyborn doet alles wat een baby ook doet alleen ken je dat als je toch even niet zo zin heb aan de kant neer leggen.
    lijkt mij ideaal voor je kun je vast oefenen om de drie uur je wekkertje of laten gaan en noem maar op.
    nee meisje je bent echt nog te jong.
    En een moeder die dit goed vind nou daar zit volgens mij ook een steekje bij los.

13. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik vind het echt zielig voor het toekomstige kindje. Een kind is geen leuk speeltje om je een fijn gevoel te geven of een leegte op te vullen. Als je 15 bent, ben je zelf nog een kind.

Je lichaam is niet volgroeid en niet goed in staat een kind te baren. Er kleven echt risico's aan. Bovendien bestaat er toch zoiets als leerplicht?...:( Het feit dat er geen school is afgemaakt getuigt al van zo maar wat doen. En een moeder die erin mee gaat,,:( Triest dat ze dit haar kind en haar "toekomstige" kleinkindje aan wil doen. Het slaat gewoon nergens op.

Ik hoop dat je toch een verstandige keuze maakt en dat is de komende jaren geen kind krijgen en eerst, school, geld, huis, stabiele relatie! Gebruik even je gezonde verstand meisje want het is echt heel erg zonde van alles.

14. 15andpregnent

19 jun 2011
    44
    0
    0
    leeuwarden
    ik weet het ik weet het..
    Maar ik heb al gezecht als k nie zwanger blyk te zijn dn wacht ik.

15. Paddington

Paddington Niet meer actief

sorry maar als je zwanger ben is dat niet echt slim je heb heel de verantwoording nog niet het is echt wel zwaar hoor een kindje waarom is tegenwoordig iedereen zo snel met sex toen ik 15 was deed ik dat echt nog niet
    je kan beter een spiraal nemen kan je niet veregeten ook

16. trijntje81

trijntje81 Bekend lid

25 nov 2010
    521
    0
    0
    Dames .. dit kan toch niet serieus zijn.. ik denk dat iemand ons voor de gek houd ;)

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Is dit een grap?! :$ Grow up en wordt volwassen. :cool:

18. Spitsmuis

Meiden,ze schrijft nu toch ook als ze niet zwanger is dat ze dan ook wacht met kindjes krijgen.

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0

Maar goed ook! ;)

Fijn dat er zoveel gereageerd hebben met goed advies. :)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Alles is al een keer gezegt dus ik ga niks zeggen over leeftijd ed.

Maar heb je al een keer een test gedaan? Dan weet je het echt zeker.
    Of een bloedtest.
    En die tip van met kinderen gaan werken en een opleiding gaan volgen vind ik echt heel goed!
    Dan kan je je hart ophalen met de liefde die je een kind wil geven en nog heel even wachten tot je volwassen genoeg bent.
    Er komt zo vrezelijk veel op je af als er een kleintje bijkomt! Hoe leuk het allemaal ook lijkt.
    En dan heb je het alleen over als alles goed gaat!

Wat nou als je kindje heel ziek blijkt te zijn zoals die van ons.
    Of wat nou als je een postnatale depressie krijgt?? Mijn vriendin had dat niet zien aankomen hoor. En dan staat de wereld helemaal op z'n kop.
    Dus wacht lekker tot jullie wat ouder zijn en samen een huisje hebben.

Heel veel succes

Deel Deze Pagina