Zoals de titel het al zegt, werd ik vannacht opeens wakker met een harde buik en een hele heftige pijn in m'n buik. Dit hield eventjes aan en zakte toen weg. Ook had ik last van kramp in m'n kuit. Ik heb er geen idee van wat dit nu is geweest. Sindsdien ook nergens meer last van gehad. Iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? De kleine beweegt in ieder geval nog goed gelukkig.... Groetjes, Angela
Misschien last van een harde buik? En kramp in de kuit heb ik nu ook sinds een week pff echt verschrikkelijk zeg! Je kleintje was je vast effe aan het pesten.... Hou het in de gaten... Groetjes
Harde buiken heb ik meestal als ik in bed ga liggen en als ik wakker word, maar gaat tot nu toe nooit gepaard met pijn ofzo, wel vind ik het een vervelend gevoel. Misschien was dit dan de eerste keer een harde buik met pijn? Dat kan geloof ik toch ook geen kwaad? Zolang ze niet regelmatig voorkomen dan...
Ja precies meid, hou het gewoon goed in de gaten en anders effe an je verloskundige vragen. Ik heb het ook wel eens gehad en dan mocht ik komen om het hartje te luisteren maar meer was er niet aan de hand....
Ik ben onder controle bij de gynaecoloog, maar daar zijn ze zo moeilijk om me even te laten komen...heb al eens eerder gehad dat ik ongerust was, mocht ik ook niet komen . Ben toen naar de plaatselijke verloskundige gegaan en dat vonden ze ook niet goed 8). Heb wel wat ongesteldheidspijntjes in m'n buik, dus misschien zijn m'n banden aan het rekken...?Mocht het aanhouden, ga ik morgen idd wel ff naar het ziekenhuis bellen...
Tip tegen kuitkramp (om te voorkomen): slapen met sokken sinds ik dat doe heb ik geen kuitkramp meer gehad 's nachts
Dank je wel! Waar ik ook al een tijdje last van heb, is slapende handen, dat gevoel dat je vingers heel dik zijn als je wakker wordt...verschrikkelijk is dat...ik begin ook wat meer vocht vast te houden
Ooh wat verschrikkelijk met sokken aan slapen maar ik ga het vannacht toch zeker proberen want die kramp is echt verschrikkelijk! Bedankt voor je tip!
Jammer is dat idd...ik was toendertijd met 15 weken gevallen met m'n scooter en ik wilde alleen gewoon even het hartje horen en mocht gewoon niet komen! Toen vk hier in het dorp gebeld en daar mocht ik wel komen....heb er ook m'n beklag over gedaan hoor tegenover de gyn.
Idd, ik heb geen problemen met m'n gynaecoloog hoor, maar die secretaresses . Die leggen het dus helemaal verkeerd uit aan de gynaecoloog en doen gewoon alsof je aan het overdrijven bent...blegh
Kramp en tintelende vingers en vocht vasthouden: veel drinken! Ik heb hier ook veel last van en moet echt opletten dat ik genoeg (water) drink. Anders is het echt niet te doen. Wat die kramp betreft: rekkende banden misschien of je eerste pijnlijke harde buik?