17e me menstr begonnen tot 23e en 5mei posi ovutest gehad sochtends (smiley) ruim 15 uur erna gemeenschap gehad en 6 ong 16 a 17 uur na gemeenschap duidelijk me ei gevoeld aangezien me cyclus laatste maanden een zooitje is (normaal 29/30) en vorige maand zat ik op 26 en had ik me ei op dag 16 dus vroeg me af wanneer kan ik nu testten heb wel sympthomen als hele gevoelige borsten en tepelhof is donkerder en steken links bij eierstok/lies straalt soms naar me heup aders op borsten vooral savonds en voorl tijdens douchen
Hoi Mamava, je bedoelt niet mei denk ik maar februari? Het is lastig bij een wat onregelmatige cyclus wanneer je precies kunt testen, dus je zult wellicht een paar testen op verschillende dagen moeten doen. Probeer echt 14 dagen te wachten na de eisprong, dus je kunt testen op de 19e of 20e, ook ivm de gemeenschapsdatum. Groeten Brigitte
hoi bedoel 5maart positief getest en 6maart me ei en er tussen in gemeenschap (eenmalig) dus ongeveer 16 a 17 uur voor me eisprong in januari was me cyclus door medicatie een zooitje ruim 2 weken later en in febr was het 26 cyclus als ik nu 14dgn op tel van me ei 6maart kom ik dus op 31 dgn ook later kan wel kloppen met me ei. aangezien we net voor eisprong gemeenschap hebben gehad is het makkelijker te berekenen toch? dat worden dus spannende dagen met testten