Hallo allemaal, Ik ben morgen 32 weken zwanger (banner klopt niet). Gisterochtend heb ik slijmverlies helder wit met oud bloed verloren (best een sliert om t maar zo te zeggen). Daarna verlies ik steeds minimalistisch oud donker bruin bloed. Elke keer als ik naar het toilet ga wissel ik een inlegkruisje, er zit weinig op maar ik verlies het wel. Vanaf gisterochtend ook een branderig/stekend gevoel in mijn vagina. Wat kan dit zijn???????
Dan pak je nu de telefoon en ga je je verlos of gyn bellen! Hier is me altijd op t hart gedrukt bij wat jij beschrijft direct te bellen.. Succes!
Toch wel? Ik lees op internet inderdaad tegenstrijdige verhalen. Omdat t nu zo minimalistisch is wat ik nog verlies en het oud bloed is (geen helder rood) twijfelde ik heel erg.. Ik ben niet zon iemand die om elk kwaaltje belt voel me dan al vaak tot last Kan oud bloed dan ook iets betekenen?
Ik begrijp je gevoel van twijfel en dat je niet tot last wil zijn. Op internet staat vanalles en je kan de juiste of verkeerde informatie tegenkomen afhankelijk van de zoektermen die je gebruikt en de links die je aanklikt. Je vk is er juist voor dit soort vragen! Ze zal dat echt niet raar vinden hoor. Liever een keer te vaak contact dan een keer te weinig. Bellen dus!
Vk's benadrukken niet voor niets dat ze liever hebben dat je 10 x te veel belt dan 1 x te weinig! Ti's hun werk.. Succes en sterkte!
Nou net gebeld met de VK, ze gaf aan dat ze zich geen zorgen maakte omdat het oud bloed is. Ik kon morgen evt langs komen om het hartje te luisteren maar verder leek het haar niks raars..
Naar wat je beschrijft lijkt het erop dat je (een deel van) je slijmpropbent verloren. Dit groeit in 24 uur weer aan en kan geen kwaad. Goed dat je gebeld hebt. Moet je bij bloedverlies op deze termijn blijven doen hoor. Ook al is het 3 keer in een week. Succes!
Daar dacht ik zelf ook aan, al weet ik niet zeker of dat het was. Laatste uren geen 'bloedverlies' meer gehad. Wel heel veel witte afscheiding en nog steeds pijnlijke steken daar beneden. Raar gevoel!
Als je niet gerust bent, weet bellen. Als het toch ontsluiting zou zijn, wil je daar niet achterkomen als je al weeën hebt.