Kan ik zwanger zijn?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Noor30, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor30

Noor30 Lid

May 10, 2010
    47
    0
    0
    Hallo

Ik heb een vraagje: Afgelopen zondag zou ik volgens mij laatste cyclussen ongesteld moeten worden. (ik heb na mijn miskraam 2 keer een cyclus van 28 dgn gehad) Nu kreeg ik die vrijdag daarvoor al wat bruin/slijmerig verlies, zaterdag en zondag kwam daar wat helderder rood bloedverlies bij maar lang niet zo veel als normaal bij mijn menstruatie. Dan heb ik ook altijd veel meer buikpijn!Ik had wel een wat zeurderig gevoel in mijn buik maar echt niet te vergelijken met wat ik normaal voel voor een menstruatie.
    Nu heb ik zondagochtend en dinsdagavond een test gedaan maar duidelijk negatief.
    Mijn vraag is: kan dit een innestelingsbloeding zijn geweest?? En kan ik dus zwanger zijn? Ik snap er niets meer van omdat omdat dit op/rond mijn vermoedelijke menstruatie is.
    Hier nog even mijn cyclus:28-27-29-42 -mk 7wk-28

Alvast bedankt!

Groetjes Noor!

2. Noor30

Noor30 Lid

May 10, 2010
    47
    0
    0
    Vandaag ook weer een test gedaan maar weer negatief. HEt het nog zin om nogmaals te testen? Moet ik naar de Ha bellen..of?

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi noor,

Na een miskraam kan je cyclus tijdeljk even van slag zijn. Dat kan de reden zijn waardoor het bloedverlies anders is dan dat je gewend bent en je een negatieve test hebt. Het beste is je volgende cyclus af te wachten, als de menstruatie dan weer uitblijft doe dan nog eens een test.

Imke

4. Noor30

Noor30 Lid

May 10, 2010
    47
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Imke! Maar zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? En wanneer kan je dan "eerlijk"testen?
    Het is dus niet nodig om naar de huisarts te bellen?

Groetjes noor

Share This Page