Hallo, Ik ben eigenlijk altijd een buikslaper. Sinds ik zwanger ben slaap ik op mijn zij, dat voelt ook fijner. Maar is het eigenlijk erg om op je buik te slapen als je zwanger bent?
zover ik weet kan dat geen kwaad, althans dat hoop ik niet.. ik heb tot de dag voor de bevalling op mn buik geslapen
Het kan geen kwaad, maar ligt niet altijd lekker meer na een tijdje. Eerste zwangerschap gewoon op m'n buik blijven slapen, maar nu ligt t niet lekker.
Ik slaap heel graag op mijn buik! Alleen kan het nu al bijna niet meer vanwege mijn pijnlijke borsten...
Ik vind het plat op mijn buik liggen niet fijn meer liggen nu... maar ik deed het zolamf ik t prettig vond. Nu ligt ik wel eens half op mijn buik zeg maar... Volgens mij kan t geen kwaad... zeker de eerste 20 weken niet... en als de baby er last van heeft.. dan laat ie t wel merken..
Ik slaap ook heel graag op mijn buik. Nu nog steeds, maar met een kleine kussentje erbij zodat ik in de nacht beter kan bewegen.
Hier ook een buikslaper. Ik hield het tot bijna aan het eind vol. Niet meer plat op mn buik, maar half zij, half buik, met 1 been helemaal omhoog opgetrokken.
Ik ben ook echt een buikslaper, tot nu toe lukt het nog maar niet de hele nacht meer. Ik slaap met een Voedingskussen half op mijn zij en half op mijn buik
Het gaat nu steeds minder maar lig nog vaak zijwaarts op me buik. Echt plat op me buik gaat niet meer maar met 1 been opgetrokken die me een beetje overeind steunt gaat het nog wel
Als ik op me buik ga liggen word er hevig getrappeld in mijn buik en het voelt niet echt prettig, ik lig vaak op me zij of even op me rug. Zolang het prettig voelt en niet oncomfortabel zou ik gewoon zo blijven slapen
Ik heb bij m'n jongste tot de allerlaatste dag op m'n buik geslapen, maar dan wel een klein beetje schuin
Ik slaap ook altijd op mijn buik en meestal gaat dit de hele nacht goed. Sinds 2 weken kan ze het soms niet waarderen en dan schopt ze me wakker... dan ga ik maar gewoon braaf op mijn zij liggen.