Bescherming van de baby (6 weken)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Honeybeeb, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honeybeeb

Honeybeeb Lid

9 mei 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was straks de hond aan het douchen (was nodig) en toen zat ik erg gebukt in de douchecabine. Ik ben daarna even gaan googlen omdat ik me afvroeg of dit slecht was, want mijn broek zat ook nog in mijn buik gedrukt maar niet pijnlijk of zo. Ik ben best stevig dus ik heb wel een reserve op mijn buik. Maar toen las ik dus van alles over dat het kindje zo vroeg nog achter het schaambot zat e.d. maar ik kon eigenlijk niet echt vinden tot waar qua hoogte dat schaambot dan precies zit. En waar zit het kindje dan precies?

Iemand een idee?

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je kunt je gewoon bukken hoor, dat is absoluut niet schadelijk voor je kindje.

Je schaambot kun je voelen, je kindje is nu nog zo klein die zit daar lekker veilig verstopt.

Maar ook als je verder in je zwangerschap bent kun je gerust bukken hoor. Wellicht voelt het voor je zelf dan minder prettig waardoor je het niet graag doet maar je kindje loopt daardoor echt geen gevaar.

3. Veera

Veera Niet meer actief

Boven je plasser :)D) daar voel je bot, dat is je schaambot. Daarachter zit je nu nog piepklein kindje omringt met van alles om hem/haar te beschermen. Als de baarmoeder groeit komt de baby pas echt in je buik terecht en zelfs dan heeft je lichaam dit mooi geregeld dat je baby veilig zit zodat je alsnog zonder problemen kan bukken, jezelf een keer stoten etc
    Dus maak je geen zorgen en nog gefeliciteerd

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Oohh niet druk om maken joh.
    Ik buk wat af en soms leun ik ook tegen iets aan....
    Het voelt niet altijd even prettig.. maar schadelijk is het niet. Tot een week of 12 zit de baby sowieso nog goed verstopt

5. Honeybeeb

Honeybeeb Lid

9 mei 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar, dank dames! Ik heb volgende week echo dus ik ben uiteraard heel benieuwd. Dit maakt het weer een stukje minder onzeker!

Deel Deze Pagina