hallo meiden ik ben zo ontzettend dom geweest,ik ben 8,5 week zwanger,heb vrijdag een geweldige echo gehad met een mooi kloppend hartje het groeide goed. ik verlies geen bloed heb flinke zwangerschapskwaaltjes de ene dag wat meer dan de andere dag. vorige week kon ik de hele dag door testen smiddags en terwijl ik veel gedronken had alles kon 2 dikke strepen.... en nu had ik nog 1 test liggen....kv 2 v 5 euro....... toen ik m al open maakte dacht ik er zit een stipje(stofje)papier op t test gedeelte ik probeerde dat weg te blazen maar dat lukte niet....had ik nu maar nooit die test gedaan,want er kwam maar een heel licht streepje van zwanger tevoorschijn...ik ben zo boos op mezelf dat ik me weer heb laten verleiden. ik heb niet eens veel gedronken heb m net om half 4 gedaan. heb gelijk in paniek de vlk gebeld ze zegt heb je pijn in je buik?ik zeg nee,verlies je bloed?nee ik voel me nog t zelfde als de hele tijd. dan is t geen alarm en ligt het echt aan de test hoor maar toch blijft t in me hoofd wie heeft dit ook gehad????ik heb echt verschrikkelijk zitten janken net hoe kan ik zo dom zijn
Maak je niet zo druk! Je kindje doet het prima! Zelfs al had je een miskraam al gehad nu dan nog zou je nog weeeeken positief testen. En je hebt er geeneens tekenen van.
je moet gewoon cht niet meer testen je bent op zich al zo ver zwanger met een posi echo dan heeft testen echt geen zin meer. xxx Joyce
Meid, ik snap je gevoel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed! Ik ben nl. ook een keer zo stom geweest (sorry) om met 13 weken nog een test te doen. Ook gewoon omdat ik hem had liggen en ik vond het zo leuk om dat streepje tevoorschijn zien komen... Maar tot mijn grote schrik, was de test ook stukken lichter dan de anderen met 4/5 weken!!!! Dus ook meteen de verloskundige gemaid en werd binnen 10 minuten gebeld door de receptioniste! Loesie loesie, wat ben je dom geweest, zei ze! En ze moest ook een beetje lachen!!! Ze had een heel verhaal waarom de test lichter was, had iets met de test te maken en concentratie hcg enz..., maar het kwam erop neer dat het heel normaal was! En ons wondertje ligt nu lekker te slapen, dus het is echt heel normaal hoor!!!! GENIET! Liefs Loesie
hihi ik teste om de 2 dagen, had er op een gegeven moment 8 naast elkaar liggen en het ging van licht naar donker naar weer licht. Toen ben ik er maar weer mee gestopt, maakte mezelf helemaal gek
gewoon vertrouwen op je gevoel en stiekem voel je dat het goed zit.....nog een paar weekjes wachten en dan wordt je sowieso al wat zekerder....dus kom op! het komt echt goed hoor
Volgens mij ga je op een gegeven moment over die piek heen en dan wordt het lichter (tenminste wat die testen waarnemen)...en dat heeft niks met dat hcg-schemaatje te maken zeiden ze bij de vk! Maar je hebt een mooie echo gehad, dus meis, het zit echt wel goed hoor! Liefs
Klopt, je HCG hormoon verminderd na zoveel tijd. Hierdoor is positief testen (niet meer) mogelijk na een bepaalde tijd. Meis, maak je niet druk; je hebt geen miskraamverschijnselen (gehad). En volgens de echo was alles goed. Al snap ik wel je bezorgdheid!!!