zwanger en op schip wonen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door guppekop, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoihoi
    ik ben benieuwd of er hier nog meer zijn die op een schip wonen. Omdat mijn man graag schipper wil worden (moet nog halfjaar ivm verplichte vaartijd) zijn we na ons trouwen bij een schippersechtpaar voorop gaan wonen. Nu ik zwanger ben (18weken) ben ik toch wel heel benieuwd hoe andere dat ervaren (hebben) en hoe ze alles geregeld hebben rondom geboorte enzo...

2. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Nooit gedacht dat ik hier schippers tegen zou komen:)
    Wij zijn ook schippers, maar ik en nog maar net zwanger.
    Rondom de geboorte, wat in mei zal zijn, leggen wij gewoon het schip aan de kant voor een paar weken. Gaan jullie in loondienst of (in de toekomst plannen om) zelfstandig te varen?
    Liefs Kimonootje

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hej
    fijn zeg dat er toch meer zitten hier die varen! had er eigenlijk niet meer op gerekend dat ik nog reactie zou krijgen hier.
    sorry voor de late reactie maar zijn in frankrijk geweest en heb geen internet daar:(
    als de baby geboren is wil de schipper gelukkig wel weekje stil gaan liggen en voor die tijd er rekening mee houden dus geen lange reizen meer dus kan als alles goed gaat lekker al die tijd in ons eigen hokje blijven.
    hoe doe jij dat met verloskundige enzo? of weet je van te voren wanneer je kan?
    we zijn er nog niet helemaal uit hoe we dat gaan doen straks. waarschijnlijk word het als zetschipper.

Deel Deze Pagina