hoi hoi, mijn vriend en ik trouwen 06.11.'10 en nu willen we 3 maanden voor de bruiloft stoppen met de pil. nou zat ik met de vraag, stel ik raak meteen zwanger en ik draag op m'n bruiloft een corset (aangezien dat best strak zit) is dit gevaarlijk voor de baby?! als het gevaren voor de baby zou kunnen hebben dan wil ik pas na de bruiloft stoppen met de pil... vast bedankt voor de reacties!!!!
Hoi Miss C, tot een week of 10-12 komt de baarmoeder nog niet boven je schaambot uit, dus het kindje zul je niet 'pletten', maar je kunt door de hormonen al wel een buikje hebben en ik weet niet of het corset dan nog goed zit. Het is dus een beetje aan jezelf hoe flexibel je corset is. Maar op zich zit je kindje goed beschermd en als je baarmoeder in de verdrukking komt geeft dit een onaangenaam gevoel en zul je het corset ook niet graag dragen. Groetjes Brigitte
@Brigitte, bedankt voor je antwoord! dan kan ik met een gerust hart 3 maandjes voor onze droomdag stoppen met de pil... ik wil je vast heel veel succes en sterkte wensen met je bevalling...