Zwanger en op vakantie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeanine1976, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ja de eerste! Dus alles is heeeel erg spannend en dubbel; ene kant wil ik dat ze er uit komt maar andere kant nu is ze nog even helemaal alleen van mij;)

Ik vond de mensen in Indonesie ook erg lief voor me als ze hoorde dat ik zwanger was. Zeker in een low budget hostel (was niks anders) werd ik op handen gedragen door de eigenaar! Hij kwam steeds met tips van zijn vrouw tegen de misselijkheid etc...

ben benieuwd wat de vk zal zeggen, anders kan je altijd even bellen; overlegd iets makkelijker!
    Maar zeker met het oog op de gevolgen als het mis is (gaan we niet van uit!) zullen ze vast wel voor je vakantie een echo willen maken. Hier vonden ze 14 weken veels te laat voor de eerste echo, maar helaas heeft iedere praktijd zijn eigen denkwijze...

Geniet van je zwangerschap, hopelijk zonder al te veel kwaaltjes (het is heel bizar hoe je de misselijkheid ofzo voor lief neemt na een goede echo, maakt alles goed!) en geniet van je vakantie!

2. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Haasje, nog niks??? Ben benieuwd!! IS het nog een beetje uit te houden?? Of heb je zoiets van "kom er maar uit!":)

Hier alles top! Beetje misselijk afgelopen weekend, ook erg veel gegeten...:D

Vond het leuk om jullie even te laten weten dat de assistente van de verloskundige vanmiddag heeft gebeld en ze heeft na overleg gewoon een afspraak voor me gemaakt bij het echo-centrum!! Ik mag aanstaande maandag al!! Dan ben ik 8 weken, ben zo benieuwd!!

Hoe is het met de rest van de meiden hier??

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Jeanine, nog 2 daagjes, toch? Spannend hoor! Veel succes & plezier!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

ik reageer even als buddy van Jeanine.
    Ze heeft gisteren een echo gehad met 8w maar er was nog geen kloppend hartje te zien.. volgende week maandag moet ze terug voor nog een echo.. ze is gelukkig heel realistisch, maar natuurlijk zit er ook nog een beetje hoop..
    hier draaien mijn duimen in iedergeval overuren!

Dit wilde ik even kwijt, want ik zag dat jullie gezellig met elkaar aan het meeleven zijn!

Groetjes Ele

Deel Deze Pagina