Vannacht werd ik wakker van pijn in mijn vagina. Heel moeilijk te verwoorden maar ik lag op mijn linkerzijde (al heel de nacht) en plots werd ik wakker door een stekende, duwende pijn vooral langs de kant van het been waarop ik lag. Toen ik op mijn rug ging liggen verdween de pijn stilletjesaan... Sindsdien heb ik last van steken en druk rondom de vagina. Net alsof het daarom allemaal bond en blauw is. Ik vind het heel moeilijk om te verwoorden maar het begin vanvoor in de vagina en trekt precies door tot helemaal aan de achterkant waar mijn staartbeentje zit. Zitten is niet fijn en zelfs bij liggen heb ik last maar trekt het wel wat weg zeker als ik op men rug lig. Vanaf ik weer wat heb rondgelopen is die pijn er terug. Het is niet onhoudbaar ofzo maar het is echt geen fijne pijn en het lijkt ook los te staan van mijn buik want ik heb nergens pijn in de buik ook niet in de onderbuik... Ik durf ook zeggen dat het wat in mijn liezen zit... Ben momenteel 17 weken zwanger. Binnen een goeie week moet ik naar de gynaecoloog.