Zwanger en op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tante Pollewop, 25 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    WIj gaan begin juni 2 weken naar Frankrijk op vakantie. Ik ben dan (even snel uit het hoofd) 30 weken zwanger.
    Ik denk niet dat er ook maar iets zal gebeuren, maar zijn er dingen die ik toch mee zou kunnen nemen? Ik had in ieder geval bedacht dat ik de VK kaart mee ging nemen. En dat ik op ging zoeken wat bepaalde woorden in het Frans zijn die met zwangerschap ed te maken hebben.
    Maar verder toch niets?

Zo fijn al die hormonen, ik twijfel aan bijna alles :)
    Alvast bedankt voor het meedenken!

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik denk niet dat je iets extra's mee hoeft te nemen. Ik zou wel een petje of zo iets meenemen. Want je moet niet te veel met je gezicht (en lijf) in de zon zitten. En vooral goed je rust nemen!
    Veel plezier.

3. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    Zorg voor een goede reisverzekering. De goede reisverzekeringen hebben vaak ook een telefoonnummer van de "reisdokter". Dit nummer kan je bellen voor alle vragen die je hebt of voor eventueel een vertaling of een telefoontje van arts tot arts in Frankrijk.

Neem je pasjes mee van de reisverzekering en ziektenkostenverzekering. En verder heel veel plezier!

4. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Spreek je wel wat frans?

Ik was afgelopen zomer in frankrijk en heb toen een behoorlijke kei achterop mn hoofd gekregen van een jochie die daarmee aan het spelen was.

Om een lang verhaal kort te maken, als je daar naar een eerste hulp moet of een ziekenhuis kom je met engels niet ver!

Deel Deze Pagina