Wie o wie heeft een goeie tip voor een luxe vakantie binnen europa met een peuter van 2? Liever niet naar turkije, voor de rest staan we voor alles open.... Alvast bedankt LIEFS nony
Ik krijg toch een beetje een nare bijsmaak met een peuter naar de Algarve... Krom natuurlijk aangezien overal narigheid kan gebeuren. Met Club Med weg of met Robinsson reizen van Tui is erg luxe, of anders Kidsworld. Allemaal mogelijk in Europa. Geef maar een gil met je wensen, dit is mijn vak en ik vind het erg leuk om tips te geven...!
Kan overal gebeuren... Hoe erg het ook is....ouders zitten zelf ook fout... Algarve is verder echt heel mooi...
Hi marijtje dit zijn onze wensen: niet te grootschallig lekker eten kinderoppas niet te lang vliegen leukedorpjes te bezoeken Ik wil het liefst naar juan les pins of saint tropez maar kan geen geschikt hotel vinden Wie weet heb je iets THANKSSSS
Hoi, sorry voor het late antwoord, heb een druk weekend achter de rug. Het eerste waar ik aan moest denken was www.piereetvacanses.nl Hier kan je ook een brochure aanvragen als je wilt. Er zijn hier veel resorts aan de Cote 'd Azur, veelal zeer luxe en zeer geschikt voor de kids. Bijv: Cap Esterel, is luxe, heeft 11 restaurants, heeft oppasservice en een kinderclub (al vanaf 3 maanden). Op www.vrijuit.nl kan je bij uitgebreid zoeken ook zoeken met oppasservice. Dan komen er vele luxe hotels en resorts uit in de Cote 'd Azur. We zijn er zelf jaren op vakantie gegaan, echter altijd in een huisje. Misschien heb je hier iets aan. Groetjes, Marije
DANK JE WEL ga het even bestuderen, gaan dit weekend naar spanje naar een locaal hotel kijken of dat misschien wat is..... (ik weet het wel een luxe positie om eerst te gaan kijken of het wat is ) LIEFS nony
Ik weet niet hoeveel geld jullie over hebben voor de vakantie, maar Vrij Uit heeft een gids, die heet Exclusief. Ook de RIU hotels (is ook een gids) en Club Med hebben vele luxe resorts en hotels. Is allemaal een aanrader. Je kan in de gids ook hotels vinden voor kindervakantie's.